Geplaatst door

Martijn

op:

9 september 2019

5 redenen om vandaag nog over te stappen!

Met de online bookings tool van KennelCare bespaar je jezelf heel wat tijd en kan je je focussen op wat echt telt voor jouw dierenpension: het verzorgen van de dieren! Hier lees je 5 redenen waarom je vandaag nog de overstap naar ons online boekingssysteem moet maken. #klaarvoordetoekomst

1 Ben je niet flexibel om overal inzicht te krijgen in je verblijven en reserveringen?

Klassieke reserveringssoftware staat op één of meerdere computers bij jou receptie, meer computers of medewerkers zorgen voor hogere licentiekosten en een vaste computer biedt weinig flexibiliteit. Met een reserveringssysteem als KennelCare in de cloud kun je inloggen met een ongelimiteerd aantal medewerkers (zonder extra kosten) vanaf elk apparaat, waar je ook bent! Het enige wat je nodig hebt is een internetbrowser.

2 Heb je ook genoeg van de rinkelende telefoon tijdens het verzorgen van je dieren?

Zeg dan maar snel ‘bye bye’ tegen de papieren agenda. Want met het “Mijn Account” van KennelCare heb je jouw telefoon nauwelijks nog nodig. Voor reserveringen verwijs je gewoon door naar de online reserverings tool op je persoonlijke website. Zo kan de klant online zien wanneer er nog plaats is en direct reservering boeken. Dit wil zeggen dat jij en je collega’s elkaar niet langer argwanend moeten aankijken tot iemand uiteindelijk de telefoon opneemt.

3 Wil je niet langer puzzelen in je Excel bestanden of je papieren agenda?

Het inplannen van de verblijven is meer dan alleen de vrije plaatsen opvullen. Elk verblijf neemt namelijk verschillende tijdsduren met zich mee. Zo zal een dagopvang minder lang duren dan een overnachting. De online bookings tool van KennelCare houd rekening met de bezettigsgraad van jouw dierenpension. Zo krijg je geen overboekingen en hoeft je achteraf geen klanten teleur te stellen.

4 Moet je opnieuw een heleboel voicemails beantwoorden?

Ook na sluitingstijd hoef je niet steeds te denken aan je beschikbaarheid voor de reserveringen. Want het online bookingssysteem is altijd en overal toegankelijk. Zo kunnen er ook buiten de werkuren reserveringen gemaakt worden zonder dat je steeds je telefoon bij de hand hoeft te hebben. Want wanneer de klant een reservering maakt, krijg je gewoon een e-mail van de gemaakte reservering! Je kan bovendien ook op elk moment van de dag je bezettingskalender even checken zonder dat je steeds je papieren agenda bij de hand moet hebben.

5 Is je PC of laptop stuk en zijn je gegevens onbereikbaar omdat er geen backup is?

Als jouw computer kapot gaat of aan vervanging toe is, dan moet reserveringsoftware opnieuw geïnstalleerd worden. Een online reserveringssysteem in de cloud blijft werken, ongeacht of uw computer stuk gaat of vervangen moet worden. De instellingen van uw organisatie staan gegarandeerd veilig in goed beveiligde ruimtes en dure backup systemen heeft u niet meer nodig, dit wordt allemaal voor u geregeld, zonder extra kosten.

Ervaar zelf wat de online bookings tool van KennelCare voor jou dierenpension kan betekenen.
» Test nu 14 dagen gratis.
Maak nu snel, gratis & vrijblijvend jouw KennelCare proefaccount aan.

Lees meer van KennelCare
Oktober 2020 update met: Vernieuwde Mijn KennelCare omgeving, nieuwe abonnementen en automatische incasso
September 2020 update met: Lancering Uitlaatservice product
Augustus 2020 update met: Vernieuwde strippenkaart en snel boeking toevoegen
Juli 2020 update met: Creditfacturen, Wallet en Vergrendelen
Juni 2020 update met: Online trimsalon afspraken boeken, nieuwe boekingen overzichten, nieuwe beheerders mogelijkheden en meer.
Mei 2020 update met: Lancering Trimsalon product
April 2020 update met: Klant wijzigingen aan hun boeking laten indienen, schade functies, nieuwe inlogomgeving, snel wisselen van account én een verbeterde bezettingskalender
5 tips rondom het Corona-virus voor professionals in de dierenbranche
Onze website is vernieuwd! Zo vind jij als dierprofessional alles nog sneller
Maart 2020 update met: Boekingen terugdraaien, mededelingen tonen in het Mijn account, nieuwe filters in planning tools, én nieuwe rapporten
Februari 2020 update met: Vernieuwde boekingspagina, verbeterde planningstools en sneller boeken
Januari 2020 update met: Nieuw verblijven-overzicht, betalingsoverzicht, tweestapsverificatie, rekeningen en meer…
December update met: Contracten, Productverkoop, Klant reserveringsherinnering en meer…
Grote november update met: verzamelfacturen, vernieuwde manier van in- en uitchecken en meer…
5 redenen om vandaag nog over te stappen!
Bekijk de updates in 2019 tot zover (KennelCare versie 3.39)
Wat kunt u van KennelCare verwachten in 2019?
Tal van nieuwe functies doorgevoerd in KennelCare 3.21
KennelCare softwareleverancier bij Dibevo
Enthousiast en trots kijken wij terug op onze deelname aan de Dibevo University beurs
Ook 2e editie KennelCare – Next Level Event met succes geslaagd
Bezoek onze KennelCare stand op de Dibevo University!
Succesvolle eerste editie van het KennelCare – Next Level Event
KennelCare breidt online reserveringssysteem uit – v3.5
Aankondiging lancering KennelCare v3.0
Voorbereidingen marketing campagne in volle gang
KennelCare – 2.1
KennelCare – 2.0 Release
KennelCare – 2.0 Beta 1
KennelCare – 1.0
Blijf op de hoogte van onze producten, handige updates, tips en trends

Meld je nu aan en ontvang per mail informatie over het KennelCare systeem. Daarnaast krijg je handige tips voor jou als dierenprofessional die je kunt toepassen in jouw bedrijf.

Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid