Volg een gratis rondleiding door KennelCare Plan een demo
Logo KennelCare 2020

Geplaatst door

Sanne

op:

1 oktober 2021

5 redenen waarom een digitale agenda je werk als dierprofessional makkelijker maakt

Wanneer je een eigen dierenpension, hondenschool, trimsalon etc. hebt, zal je vast al gemerkt hebben dat je je agenda veel nodig hebt. Klanten maken afspraken en het is fijn om deze op een overzichtelijke manier te kunnen noteren, zodat je precies weet welke afspraken je per dag hebt staan. Steeds meer mensen stappen over op een digitale agenda, maar er zijn ook nog genoeg mensen die een papieren agenda koesteren. We vertellen je graag de voordelen van het gebruiken van een digitale agenda, zodat je je werk als dierprofessional een stuk makkelijker kunt maken.

1. Je hebt je agenda altijd bij de hand

Tegenwoordig hebben de meeste mensen wel een smartphone. Wanneer je je agenda digitaal maakt, heb je deze dus altijd bij de hand. Je kunt je agenda op elk moment van de dag inzien en bijwerken, en deze bewerkingen worden zowel op je telefoon als op je computer opgeslagen. Ben je je telefoon kwijt of is deze kapot gegaan? Dat is geen probleem, want alle informatie blijft opgeslagen in de agenda.

2. Instellen van herinneringen

Heb je volgende week een belangrijke afspraak staan? Stel in dat je hiervan herinneringen wilt ontvangen, zodat je zeker weet dat je de afspraak niet vergeet. Je krijgt op verschillende momenten voor de dag van de afspraak meldingen via de apparaten waarop je de agenda gebruikt, dus je hoeft het zelf niet meer continu in de gaten te houden. Zo houd je meer tijd over voor je dieren!

3. Agenda koppelen met collega’s

Je kunt ook een gezamenlijke agenda maken. De agenda’s van jou en je collega’s worden dan aan elkaar gekoppeld. Iedereen kan de agenda bewerken met gezamenlijke afspraken en privé afspraken die alleen jij te zien krijgt. Op deze manier weet je wanneer je bijvoorbeeld een gezamenlijke meeting kunt inplannen, zonder dat je niet eerst met al je collega’s contact hoeft op te nemen. Dit is toch veel makkelijker dan de papieren agenda’s naast elkaar te moeten leggen?

4. Per afspraak notities en bijlagen toevoegen

Stel je hebt een dierenpension en er is een nieuwe boeking voor een hond die een paar nachten bij je verblijft. De hond heeft wat aandachtspunten en je vindt het belangrijk om deze te noteren. Je kunt bij je afspraak heel makkelijk notities en bijlagen toevoegen waarin je deze informatie plaatst. Met een papieren agenda gaat dit wat lastiger, omdat je extra informatie vaak ergens anders moet noteren.

5. Gemakkelijk zoeken

In vrijwel elke digitale agenda kan je door middel van een zoekfunctie heel makkelijk je afspraken terugzoeken, vaak zelfs tot wel jaren terug. Zo hoef je niet meer eindeloos terug te bladeren in je agenda, maar heb je binnen een paar seconden al de afspraak gevonden waar je naar op zoek was.

Probeer KennelCare!

Wil je bovenstaande voordelen en nog veel meer functies gecombineerd hebben in één tool? Dan is KennelCare de uitkomst voor jouw organisatie. Naast dat KennelCare je helpt bij het organiseren van je boekingen, planning en administratie, ontzorgt het op nog veel meer manieren. Zo kunnen je klanten 24/7 zelf online hun afspraken boeken. Je houdt wel de controle over deze boekingen, want ze komen eerst als concept binnen en vervolgens keur jij ze goed. Ook kun je de tool op meerdere computers met meerdere gebruikers tegelijk gebruiken. Was je al overgegaan naar een online tool? Alle gegevens worden door ons omgezet van je oude tool naar KennelCare. Kortom, KennelCare ontzorgt en je bespaart veel tijd. Zo kun je weer meer tijd besteden aan het werk waar je blij van wordt: het werken met dieren!

Benieuwd naar wat onze krachtige plannings- en administratie tool voor jouw organisatie kan betekenen? Plan een gratis rondleiding in waarin we jou de belangrijkste functionaliteiten in KennelCare laten zien. We kijken tijdens de rondleiding naar jouw wensen en specifieke behoeften, zodat je goed kunt bepalen of KennelCare ook geschikt is voor jouw organisatie. Daarnaast is er nog de mogelijkheid om ons systeem op je eigen gemak gratis uit te proberen voor 14 dagen.

Vragen?

Wij denken graag mee in oplossingen en helpen jou om de overstap zo gestroomlijnd, eenvoudig, snel en gemakkelijk te laten verlopen. Ons team staat voor je klaar op (+31) (0)24 – 377 37 31 of stuur een e-mail naar info@kennelcare.nl.

Lees meer van KennelCare
Succesvolle dagen en enthousiaste reacties op de Dibevo Vakbeurs 2021
KennelCare updates september 2021 met herhaalde taken toevoegen aan je agenda, kennelkaarten voor dierenasielen en meer!
5 redenen waarom een digitale agenda je werk als dierprofessional makkelijker maakt
Puppy’s kunnen al vlak na hun geboorte communiceren met mensen
Kom kennis maken met KennelCare op de Dibevo vakbeurs!
5 tips om meer online verkeer naar je website te genereren
Dit waren de populairste kattenrassen van 2020!
KennelCare updates augustus 2021 met eenvoudig nieuwsbrieven versturen, kennelkaarten stijlen naar wens en meer!
Dierenpensions volgeboekt, de zomervakantie zorgt voor extreme drukte
Antibioticaresistente bacteriën ontdekt in hondenvoer
KennelCare updates juli 2021 met boekingen samenvoegen een nieuw vaccinatieoverzicht en meer!
Meer online reviews verzamelen doe je zo!
KennelCare updates juni 2021 met de lancering van Dierenasiel v1.0 en meer!
Hondenschool 101: ”Je moet het gewoon doen en het zelf ervaren. Gelukkig konden we ook goed bij KennelCare terecht voor vragen en hulp, dus uiteindelijk werd het alleen maar makkelijker”
Dit waren de populairste hondenrassen van 2020!
KennelCare updates mei 2021 met gecombineerde agenda’s en meer!
Hondenschool Goes: ”Ik ben gewoon super tevreden en dat vertel ik ook aan collega’s van andere hondenscholen!”
Dit waren de populairste kattennamen van 2020!
Hondenhotel de Tatelaarhoeve: ”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden”
KennelCare update april 2021 met: vernieuwde formulieren en velden, filters voor het boekingen overzicht en meer!
Dierenpension De Borgelinckshof: ”Ik kan niks bedenken wat ik mis in het systeem, ik heb KennelCare zelf juist ook aanbevolen aan andere dierenpensions”
6 handige Corona functies van KennelCare die je niet mag missen!
Dierenpension Olieke: ”Wij hadden het vrij snel onder de knie! Het is een kwestie van het durven doen”
KennelCare updates maart 2021 met: nieuwe vormgeving, lancering weekkalender, lancering grootboek en meer!
Is jouw bedrijf ‘mobiel vriendelijk’?
Dit waren de populairste hondennamen van 2020!
KennelCare updates februari 2021 met: Klant rechten, dier eigenschappen, In-en-uitchecken ongedaan maken, verplaatsen privélessen en meer!
Dagelijks nieuwe aanmeldingen voor de puppycursus? Zo houd je de planning overzichtelijk!
Januari 2021 update met: Lancering Dierenoppas product, eenvoudig lesdagen verschuiven, e-mails met bijlagen versturen, BTW grondslag en meer!
10 redenen om juist nu over te stappen naar een online plannings- en boekingssysteem voor dierprofessionals
December 2020 update met: Annuleringsverzekering, periodieke dagopvang (week-/maandfactuur), iCal agenda’s en handige marketing tools
November 2020 update met: Voorkom piekdrukte met ‘Voorkeurstijd’, sneller je klant selecteren bij boeken, prijs per kamer, exporteren naar boekhoudprogramma’s en een flink verbeterd hondenschool product
Oktober 2020 update met: Vernieuwde Mijn KennelCare omgeving, nieuwe abonnementen en automatische incasso
September 2020 update met: Lancering Uitlaatservice product
Augustus 2020 update met: Vernieuwde strippenkaart en snel boeking toevoegen
Juli 2020 update met: Creditfacturen, Wallet en Vergrendelen
Juni 2020 update met: Online trimsalon afspraken boeken, nieuwe boekingen overzichten, nieuwe beheerders mogelijkheden en meer.
Mei 2020 update met: Lancering Trimsalon product
April 2020 update met: Klant wijzigingen aan hun boeking laten indienen, schade functies, nieuwe inlogomgeving, snel wisselen van account én een verbeterde bezettingskalender
5 tips rondom het Corona-virus voor professionals in de dierenbranche
Onze website is vernieuwd! Zo vind jij als dierprofessional alles nog sneller
Maart 2020 update met: Boekingen terugdraaien, mededelingen tonen in het Mijn account, nieuwe filters in planning tools, én nieuwe rapporten
Februari 2020 update met: Vernieuwde boekingspagina, verbeterde planningstools en sneller boeken
Januari 2020 update met: Nieuw verblijven-overzicht, betalingsoverzicht, tweestapsverificatie, rekeningen en meer…
December update met: Contracten, Productverkoop, Klant reserveringsherinnering en meer…
Grote november update met: verzamelfacturen, vernieuwde manier van in- en uitchecken en meer…
5 redenen om vandaag nog over te stappen!
Bekijk de updates in 2019 tot zover (KennelCare versie 3.39)
Wat kunt u van KennelCare verwachten in 2019?
Tal van nieuwe functies doorgevoerd in KennelCare 3.21
KennelCare softwareleverancier bij Dibevo
Enthousiast en trots kijken wij terug op onze deelname aan de Dibevo University beurs
Ook 2e editie KennelCare – Next Level Event met succes geslaagd
Bezoek onze KennelCare stand op de Dibevo University!
Succesvolle eerste editie van het KennelCare – Next Level Event
KennelCare breidt online reserveringssysteem uit – v3.5
Aankondiging lancering KennelCare v3.0
Voorbereidingen marketing campagne in volle gang
KennelCare – 2.1
KennelCare – 2.0 Release
KennelCare – 2.0 Beta 1
KennelCare – 1.0
Blijf op de hoogte van onze producten, handige updates, tips en trends

Meld je nu aan en ontvang per mail informatie over het KennelCare systeem. Daarnaast krijg je handige tips voor jou als dierenprofessional die je kunt toepassen in jouw bedrijf.

Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid