Een geheel nieuw uiterlijk, veel nieuwe functies en nog véél gebruiksvriendelijker
Het uiterlijk van ons reserveringssysteem is geheel vernieuwd en gemoderniseerd. Door de nieuwe vormgeving en structuur werkt KennelCare nog eenvoudiger en vindt u nog sneller de gewenste informatie.
Vernieuwde en verbeterde indeling van alle pagina’s
Alle pagina’s zijn compleet opnieuwe ingericht en veel functies zijn samengevoegd op één pagina. Zo kunt u als u een klant bekijkt direct zijn gegevens wijzigen, dieren toevoegen en hun reserveringen inzien.
Filter eenvoudig op klanten, dieren en reserveringen
Snel een klant, dier of reserveringen terugvinden? Door onze nieuwe uitgebreide filters, vindt u in een handomdraai de gewenste resultaten.
Nieuw dashboard – Zie direct welke dieren vandaag aankomen/vertrekken
Met ons vernieuwde dashboard ziet u in één overzicht welke dieren vandaag/deze week aankomen en vertrekken. Check een dier direct in een verblijf en houdt eenvoudig overzicht in uw organisatie.
Nieuwe bezettingskalender, administratie en rapportages mogelijkheden
De bezettingskalender is geheel vernieuwd en vereenvoudigd. Daarnaast heb je vanaf nu inzicht in alle betalingen die gedaan worden in uw pension (o.a. contant, pin, ideal, mistercash, etc.).
Volg de groei in klanten, reserveringen en omzet in de uitgebreide vernieuwde statistieken.
Beheer (bijna) alles
De instellingen pagina van ons reserveringssysteem is geheel vernieuwd en nog uitgebreider geworden. Hierdoor kunt u echt bijna alles beheren, o.a. tarieven (nu ook per periode), betaalmethodes, emailbevestigingen, niet beschikbare dagen, verblijven & gebouwen, aankomst & vertrektijden, reserverings instellingen en nog véél meer.
KennelCare v3.0 wordt over enkele weken bij al onze klanten uitgerold.
Bent u nog geen klant, maar bent u wel geïnteresseerd in de mogelijkheden van KennelCare, neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.