KennelCare breidt online reserveringssysteem uit - v3.5

Sinds de lancering van het KennelCare systeem 3.0 zijn er meer dan 25 nieuwe updates toegevoegd aan het online reserveringssysteem. Door alle feedback van onze huidige dierenpension gebruikers kunnen wij het KennelCare systeem steeds verder uitbreiden en naar een hoger niveau tillen. Onderstaand een overzicht van alle nieuwe updates sinds de 3.0 lancering.

Dashboard - zie direct de aankomsten, vertrekken en activiteiten van vandaag

In ons nieuwe dashboard ziet u direct wat er vandaag gebeurd in uw pension. Bekijk o.a. de status van de aankomende en vertrekkende dieren, zie direct de activiteiten (bijv. wassen, knippen, wandelen, etc) bekijk de nieuwste reserveringen en zie eenvoudig de nog openstaande betalingen.

Tariefberekening uitgebreid
​U kunt uw tarieven nu uitbreiden met kortingen en dit per dagdeel. Zo kunt u bijvoorbeeld een korting van een halve of hele dag toevoegen als een klant een reservering boekt voor 2 dagen maar na 12.00 uur het dier pas komt ophalen.
 
Dagoverzicht - een overzichtelijke weergave van de dagelijkse activiteiten
​In een handomdraai een uitgebreid overzicht van vandaag zien voor uw pension, dit kan vanaf nu via ons nieuwe Dagoverzicht. Daarnaast zijn er diversen filters en sorteer mogelijkheden toegevoegd zodat u nog sneller de gewenste informatie kunt vinden.


​Exporteer mogelijkheden van al uw data
​Wilt u uw klant, dier, reservering of administratieve gegevens ook in Excel of PDF formaat hebben? Dit kan vanaf nu met de nieuwe exporteer mogelijkheden in KennelCare. Daarnaast kunt u ook eenvoudiger de gewenste informatie versturen naar uw printer.
 
Aanbetalingen instellen per reservering of per diersoort
U kunt nu zelf de aanbetaling instellen voor uw pension. Dit kan een vast bedrag per diergroep zijn, maar ook een percentage (bijv. 50%) van de gehele reservering.
 
Medewerkers accounts 
Geef uw medewerkers toegang tot het KennelCare systeem. Hierdoor worden zij afgeschermd van het administratie en statistieken gedeelte. Daarnaast zijn de activiteiten te monitoren wat welke medewerker doet in het KennelCare systeem. Zo ziet u direct wie welk dier heeft ingecheckt of door wie welke activiteit is afgerond.


 
Blijf direct op de hoogte van de updates van het KennelCare systeem
​Via onze nieuwe notificatie pagina, kunt u vanaf nu alle updates van KennelCare direct terugvinden. Zo proberen wij u zo goed mogelijk te informeren over nieuwe functies en mogelijkheden, opgeloste problemen en fixes, en andere updates in KennelCare.
 
Eigenschappen van dieren toevoegen en beheren
U kunt eenvoudig eigenschappen toevoegen aan uw dieren. Hierdoor ziet u direct belangrijke meldingen of het dier bijvoorbeeld social, makkelijk, moeilijk, in roedel, etc is. De eigenschappen zijn volledig zelf te beheren.
 
Dagopvang module
Maak in een handomdraai een reservering voor een of meerdere dagen voor de dagopvang van uw dier. Geef een periode op en klik de gewenste dagen aan en het KennelCare systeem berekend automatisch alle dagen in die periode. 


 
Snel uw dieren inchecken met Quick Check-in
Met deze handige tool kunt u bij de dagopvang dieren direct inchecken, verplaatsen van verblijf of uitchecken. Daarnaast wordt er een historie van bijgehouden wie en wanneer het heeft ingecheckt, verplaatst of uitgecheckt.
 
Voeg extra opties (activiteiten) toe aan een overnachting
Eenvoudig extra opties (activiteiten, bijvoorbeeld: wassen, knippen, wandelen, etc) toevoegen aan een overnachting reservering. Deze activiteiten kunt u inplannen zodat u deze direct terug ziet in het dashboard.
 
Kortingen voor eigenaren met meerdere dieren
Beheer de tarieven van uw dieren als de eigenaar een reservering plaatst met meerdere dieren. De korting wordt automatisch door het KennelCare systeem berekend.


 
Kortingen en extra kosten per reservering
Bij een reservering (dagopvang of overnachting) kunt u simpel kortingen of extra kosten toevoegen. Bijvoorbeeld extra kosten voor een bezoek aan een dierenarts of extra korting toevoegen voor bijvoorbeeld een vroegboekkorting.
 
Geheel vernieuwd Mijn account
Het "Mijn account" gedeelte waar uw klanten op in kunnen loggen is geheel vernieuwd. Wij hebben gewerkt aan de veiligheid, snelheid en gebruiksvriendelijkheid. Het is voor uw klanten nu nog eenvoudiger om een reservering te plaatsen, bekijken en online te betalen met o.a. iDeal, PayPal, CreditCard, MisterCashe, etc.


 
Concept reserveringen - houdt grip op de inkomende reserveringen
Met de concept reserveringen heeft u grip op de inkomende reserveringen. Deze reserveringen moeten eerst door u (het pension) worden goedgekeurd. Daarna is de reservering pas definitief. Uw klanten krijgen automatich een e-mail met daarin de bevestiging. Mocht de reservering door welke reden dan ook geannuleerd worden dan krijgt uw klant hier ook een e-mail bericht van.


 
Diersoort instellingen
Geef aan welke diersoorten u wilt ontvangen in uw pension. Wilt u alleen honden of katten of beide? Dit kan eenvoudig ingesteld worden.
Overige updates:
  • Mijn account: Ingevulde velden worden nu automatisch onthouden
  • Lettertype grootte verkleind, notificatie icoon gewijzigd en instellingen icoon verplaatst
  • ​Feedback button en formulier toegevoegd op elke pagina. Feedback wordt van harte gewaardeerd en veelal z.s.m. verwerkt in KennelCare.
  • ​Nieuwe module: Nieuwe portal omgeving (app.kennelcare.nl) + Nieuwe exporteer functies
  • Dagopvang prijzen zijn nu toe te voegen
  • Geheel vernieuwd reserveringsoverzicht inclusief handige filters
  • Mijn account voorzien van Google Translate button (beschikbare talen: Nederlands, Duits, Engels, Frans)
  • Aanbetalingen nu ook via Mijn account na het plaatsen van de reservering te betalen
  • Dagopvang reserveringen worden nu ook getoond in Dagoverzicht en in Bezetting + Overnachtingen worden nu ook getoond in Dagoverzicht
  • Administratie facturen (incl. afdrukken) uitgebreid met totaalbedrag en referentie