fbpx

Geplaatst door

Martijn

op:

20 december 2018

Tal van nieuwe functies doorgevoerd in KennelCare 3.21

Tal van nieuwe functies doorgevoerd in KennelCare 3.21
Sinds de lancering van het KennelCare systeem 3.5 zijn er meer dan 130 nieuwe updates toegevoegd aan het online reserveringssysteem van KennelCare. Door alle feedback van onze huidige dierenpension gebruikers kunnen wij het KennelCare systeem steeds verder uitbreiden en naar een hoger niveau brengen. De ontwikkelingen van KennelCare staan nooit stil. Onderstaand een overzicht van alle belangrijke nieuwe updates sinds de 3.5 update.

Externe data importeer module
Met onze data importeer module is het mogelijk om externe data van andere systemen te importeren in het KennelCare systeem. Denk bijvoorbeeld aan data overzetten van DIPO, DocaSoft of vanuit excel bestanden. Door deze module kunnen wij er voor zorgen dat wij uw data binnen 1 dag volledig geimporteerd hebben in het KennelCare systeem. Zo hoeft u niet alle data zelf te verwerken en dat scheelt u heel veel tijd.

​Abonnementen voor vaste klanten
Als u met uw dierenpension klanten heeft waarbij zijn of haar dieren elke week een x aantal dagen gebracht worden dan is de abonnementen module een perfecte uitkomst. In deze module stelt u voor uw klant en dier(en) eenmalig de verblijfsfrequentie in en het systeem zal automatich de reserveringen in het systeem verwerken. U of uw klant hoeft dan niet telkens een reservering te plaatsen. Hierdoor ontzorgt u uw eigen klanten en u wordt ontzorgt door het KennelCare systeem.

AVG implementatie
In het KennelCare systeem is nu staandaard de AVG doorgevoerd zodat als u gebruikt maakt van het “Mijn Account” gedeelte dat u altijd voldoet aan de AVG wetgeving. Uw klanten kunnen direct de privacy verklaring en cookiebeleid inzien. Daarnaast is er een cookie melding toegevoegd.

Integratie Qennel.nl beoordelingen
KennelCare en beoordelingen site Qennel.nl hebben een koppeling ontwikkelt waardoor uw klanten eenvoudig een beoordeling kunnen achterlaten in het “Mijn Account” gedeelte. Hier bouwt u een reputatie op die kan helpen bij uw potentiele klanten. Bekijk uw eigen pagina op: www.qennel.nl

Planningskalender gelanceerd
Nieuw in het KennelCare systeem is de planningskalender. Hier heeft een duidelijke weergave van uw bezetting per verblijf en periode. Zo ziet u direct waar en wanneer er nog plek is binnen uw dierenpension. Zo ziet u ook wat er in de toekomst qua verblijf beschikbaar is.

Losse facturen toevoegen
Maak eenvoudig losse facturen van bijvoorbeeld producten en of diensten. Zo kunt u in het KennelCare systeem buiten de verblijfsreserveringen om extra facturen toevoegen zodat ook de verkoop van uw producten en of diensten kunt beheren in het KennelCare systeem.

E-mail templates toevoegen en beheren
E-mail templates zijn nu zelf toe te voegen en te verwijderen plus u kunt zelf e-mail template/inhoud bepalen bij goedkeuren of annuleren van concept reserveringen. Hierdoor kunt u nog meer werk besparen om voor diverse situaties al van te voren gedefineerde e-mail templates aan te maken.

Beschikbaarheidskalender (widget) voor op uw website
Plaats een beschikbaarheidskalender (widget) op uw website en laat uw bezoekers zien wanneer er nog plek is uw pension. Dit voorkomt vele telefoontjes en mail verkeer. U bent zelf helemaal vrij om deze widget te gebruiken op uw eigen website.

Facturen exporteren en afdrukken
Facturen afdrukken of exporteren in een handomdraai. Zo kunt al uw facturen exporteren een excel bestand die u weer kunt gebruiken voor uw boekhoudprogramma of andere doeleinden. Daarnaast is het ook mogelijk om alle facturen in 1 keer direct af te drukken.

Naast de bovenstaande updates hebben wij nog tal van andere diverse updates doorgevoerd in het KennelCare systeem. Deze vind u hieronder:

  • Nieuw: Voeg extra opties (bijv. wassen, trimmen, etc.) toe tijdens het toevoegen van een reservering in het beheer (deze optie volgt spoedig ook in het mijn account gedeelte)
  • Nieuw: Meerdere tariefwijzigingen tegelijk doorvoeren voor de gewenste periode. 
  • Nieuw: Productopties in Mijn Account, E-mail historie beschikbaar en uitbreidingen BTW functionaliteiten
  • Nieuwe instelling: Stel zelf in welke e-mails u, en welke e-mails uw klanten mogen ontvangen
  • Snelheidsverbeteringen KennelCare doorgevoerd
  • Nieuwe instelling: bepaal zelf of klanten de financiele gegevens verplicht in moeten vullen in het Mijn Account
  • Leesbaarheid verhoogd d.m.v. wijzigen tekstkleur + Uitlijning verbeterd op dashboard
  • Zoeken op postcode toegevoegd + Automatisch selecteren juist maand in datepicker als einddatum reservering +Concept reserveringen tonen in Mijn account + E-mail historie bij bekijk klant uitgebreid
  • Bekijk eenvoudig uw omzet (per dag/week/maand) 
  • Facturen module vernieuwd – Vanaf nu heeft u altijd inzicht in uw conceptfactuur welke automatisch wordt geupdate bij het wijzigen van een reservering. Nadat u de factuur definitief heeft gemaakt wordt deze verwerkt in uw administratie.
  • Strippenkaarten zijn vanaf door uw klanten in het Mijn Account te gebruiken als betaalmethode
  • Voedings- en medicijnen informatie overzichten toegevoegd
  • Vaccinaties geheel vernieuwd: Eenvoudig en gemakkelijk vaccinatieboekjes uploaden + Krijg een melding als de vaccinatie verlopen is + Verbeterde upload van dierfoto’s in Mijn account omgeving
  • Alle e-mails die worden verstuurd naar uw klanten worden nu met uw logo en huisstijl kleur verzonden. Nog geen logo/kleur ingesteld?
  • Stel nu zelf in op welke dagen of dagdelen u niet beschikbaar bent voor brengen of ophalen via de geheel vernieuwde Niet beschikbare data instellingspagina + Vanaf nu kunt u dieren al voor de toekomst toekennen/inplannen in kennel, dit kan vanaf nu eenvoudig bij bekijk dier en bekijk reservering
  • BTW (bijv. 6 en 21%) worden nu weergegeven in facturen overzicht (ook te printen en/of exporteren)
  • Breng- en ophaaltijden geheel vernieuwd en uitgebreid
  • Zoekveld toegevoegd aan dagoverzicht + Exporteren/afdruk opties verplaatst naar filter opties op dagoverzicht + Responsive verbeteringen op dashboard en bekijk reserveringen
  • Vernieuwde indeling bekijk klant pagina + Weergave bekijk dier, klant en reservering verbeterd voor mobiele apparaten (responsive)
  • Zoek nu nog sneller met auto-aanvullen – Zoeken wordt nu nog simpeler, overzichtelijker en sneller, zoek op dier, voornaam of achternaam en uw zoekterm wordt direct aangevuld met mogelijke resultaten. Handig!
  • Nieuwe instelling: Bepaal zelf of nieuwe klanten zich mogen registreren in het Mijn account of niet
  • Info ballon op dashboard en dagoverzicht uitgebreid met extra informatie
  • Dagoverzicht uitgebreid met nieuwe filter optie + meer informatie
  • Dashboard aankomsten, vertrekken en activiteiten uitgebreid met Dierfoto en extra dier en reserveringsinformatie
  • Foto dier toegevoegd in dagoverzicht + Notificaties concept reserveringen en concept activiteiten juiste notificatie kleur
  • Nu nog sneller in- en uitchecken (Selecteer bij instellingen > Snel in- en uitchecken, het gewenste verblijf en activeer de snel in- en uitchecken instellingen)
  • Reserveringsarchief toegevoegd in Mijn account
  • Bij goed of afkeuren van een concept reservering kan nu een optionele tekst worden toegevoegd aan de e-mail naar de klant
  • Tarief instellingen uitgebreid: Bepaal of een tarief getoond mag worden (in het Mijn account bij Dier toevoegen)
  • Dagopvang uitgebreid met extra opties + Dagopvang tarieven uitgebreid met korting per week
  • Nieuwe kennelkaart formaten. Naast 9 kennelkaarten op een pagina afdrukken, kunt u vanaf nu ook kiezen voor 1 kennelkaart op een pagina of 4 kennelkaarten op een pagina.
  • Basis ondersteuning voor 6% btw tarief bij het toevoegen van extra kosten aan een reservering (6% btw wordt dan ook op de factuur getoond)
  • In- en uitchecken direct vanuit het dashboard, dagoverzicht, reserverings- en verblijven overzicht.
  • Nieuwe rapportages toegevoegd: Calimiteiten register + Aankomst- en vertreklijst
  • Wijzig zelf de kleur en het logo voor uw Mijn account
Lees meer van KennelCare
Van uitdaging naar oplossing: Het succesverhaal van Op Famke’s Pleats en KennelCare
Hoe KennelCare kan bijdragen aan de groei van jouw dierenbedrijf
3 tips om de bezetting in jouw dierenpension te maximaliseren
4 tips om jouw dierenbedrijf hoger in de Google zoekresultaten te krijgen
Hondenpension Sennyards: “Niet alles meer met de hand te hoeven doen, dat was voor ons de doorslag om te starten met KennelCare.”
4 tips om de marketing voor jouw dierenbedrijf persoonlijk te maken
KennelCare blikt terug op een waardevol & succesvol 2022
5 voordelen van e-mail marketing voor jouw trimsalon
Zo zorg je voor een persoonlijke benadering van je trimsalon klanten
Hondenschool Lingewaard: “Het ideale van KennelCare is dat je alle gegevens door je klanten in kunt laten vullen.”
Tips om de decembermaand speciaal te maken voor jouw trimsalon klanten
Het Next Level Event 2022 was een groot succes!
4 redenen waarom een systeem ervoor zorgt dat jij volgend jaar geen zomerstress meer hebt
KennelCare is verhuisd naar nieuwe razendsnelle servers
KennelCare nu nog simpeler én gebruiksvriendelijker
Dierenpension Excellent: “Ik kan overal mijn afspraken inzien en dat vind ik echt een enorme pré.”
De beste planningstool kiezen voor je dierenbedrijf? Wij helpen je!
5 tips om kosten te besparen voor jouw dierenbedrijf
4 tips om van jouw trimsalon een succes te maken
Hondencentrum Dox: “Het systeem neemt je echt werk uit handen en zorgt voor meer tempo in je werkzaamheden.”
Voordelen van een boekingssysteem voor jouw dierenbedrijf
Hier letten potentiële klanten op wanneer ze op zoek zijn naar een puppycursus
4 effectieve online marketing tips voor jouw dierenbedrijf
Nieuwe prijzen voor KennelCare
5 tips om van jouw dierenpension een succes te maken
Heb je een eigen trimsalon? Probeer dan deze 5 valkuilen te voorkomen
Hondenhotel Vlieland: “De klant kan eigenlijk al zijn gegevens zelf invullen en jij hebt daar dus geen werk meer aan.”
5 tips waarmee je no-shows voorkomt in je trimsalon
Met deze 4 tips maak je van een nieuwe klant een vaste klant
Dierenpension de Bommel: “Waar wij heel blij mee zijn is dat het systeem aangepast wordt als we vragen om nieuwe opties.”
5 redenen om cadeaubonnen in te zetten voor jouw trimsalon
Hier letten jouw potentiële klanten op voordat ze kiezen voor een dierenpension
Voordelen van online boeken voor jouw trimsalon
Hondenschool Renga: “KennelCare denkt mee en draagt oplossingen en functies aan die mij weer makkelijker met het systeem laten werken.”
4 besparingstips voor jouw trimsalon
De voordelen van een krachtige reviewpagina voor jouw dierenbedrijf
Deze 5 tips maken de Instagram pagina van jouw dierenpension succesvol
Omzet verhogen? Dit zijn de 6 beste producten om te verkopen
Zo stimuleer je mond-tot-mond reclame voor je hondenschool
2 tips om nog efficiënter te kunnen werken met de vernieuwde KennelCare versie
Dierenpension ‘t Laarbroek: “De grootste voordelen voor ons zijn dat je niet zelf hoeft te tellen hoeveel honden er zijn en continu kunt zien wat je bezetting is.”
De tips van deze week voor optimaal gebruik van de vernieuwde KennelCare versie
7 essentiële onderdelen voor de website van jouw dierenpension
Het is een feit: De compleet vernieuwde versie van KennelCare is gelanceerd!
7 tips om nieuwe klanten te werven voor je trimsalon
The Dog Company: “Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd.”
Zo digitaliseer je contracten voor je dierenasiel
Zo mis je nooit meer verjaardagen van je dieren
5 tips om klanten een warm welkom te geven in je pension
10 jaar KennelCare: Hoe het allemaal begon
KennelCare updates februari 2022 met het oplichten van klant- en dieropmerkingen, mogelijkheid van wallet betalingen bij het inchecken en meer!
De 7 beste manieren om je bedrijf in de dierenbranche te promoten
Tip voor alle producten: Documenten uploaden
Tip voor alle producten: Kortingscodes toevoegen
KennelCare updates januari 2022 met een vernieuwde Snelstart koppeling, dagopvang dagen annuleren vanuit ‘Mijn account’ en nog veel meer!
Met deze 5 tips hoeft je hond zich nooit meer eenzaam te voelen
Tip voor alle producten: Formulier velden
Wat kun je verwachten van KennelCare in 2022?
Tip voor alle producten: Het toevoegen van taken
KennelCare updates december 2021 met alleen de eerste boeking als concept, een extra optie voor het kortingstarief, een grote verrassing… en meer!
KennelCare blikt terug op 2021
Tip voor hondenscholen: De weekkalender
Dierenpension De Driehoek: “Ik ben echt tevreden over KennelCare. Wij hebben heel veel voordelen gekregen met dit systeem en het is makkelijk in gebruik.”
Tip voor trimsalons: De overzichtelijke agenda en het toevoegen van herhaalde afspraken
KennelCare updates november 2021 met een RSS feed waarmee dierenasielen dieren kunnen tonen op de website, herhaalde afspraken voor trimsalons en meer!
Klantcontact verbeteren? Zo doe je dat!
Tip voor dierenpensions: De planningskalender
Hondencentrum Bijndelsveld: “Mijn vaste klanten kunnen zelf een reservering plaatsen, ik merk dat ze dat heel erg fijn vinden.”
KennelCare updates oktober 2021 met een overzicht van integratie tools, het koppelen van documenten aan klanten of dieren en meer!
Hondenschool Jottem: ”Vroeger had ik een planbord, nu heb ik KennelCare. Dat werkt veel overzichtelijker voor mij”
Succesvolle dagen en enthousiaste reacties op de Dibevo Vakbeurs 2021
KennelCare updates september 2021 met herhaalde taken toevoegen aan je agenda, kennelkaarten voor dierenasielen en meer!
5 redenen waarom een digitale agenda je werk als dierprofessional makkelijker maakt
Puppy’s kunnen al vlak na hun geboorte communiceren met mensen
Kom kennis maken met KennelCare op de Dibevo vakbeurs!
5 tips om meer online verkeer naar je website te genereren
Dit waren de populairste kattenrassen van 2020!
KennelCare updates augustus 2021 met eenvoudig nieuwsbrieven versturen, kennelkaarten stijlen naar wens en meer!
Dierenpensions volgeboekt, de zomervakantie zorgt voor extreme drukte
Antibioticaresistente bacteriën ontdekt in hondenvoer
KennelCare updates juli 2021 met boekingen samenvoegen een nieuw vaccinatieoverzicht en meer!
Meer online reviews verzamelen doe je zo!
KennelCare updates juni 2021 met de lancering van Dierenasiel v1.0 en meer!
Hondenschool 101: ”Je moet het gewoon doen en het zelf ervaren. Gelukkig konden we ook goed bij KennelCare terecht voor vragen en hulp, dus uiteindelijk werd het alleen maar makkelijker”
Dit waren de populairste hondenrassen van 2020!
KennelCare updates mei 2021 met gecombineerde agenda’s en meer!
Hondenschool Goes: ”Ik ben gewoon super tevreden en dat vertel ik ook aan collega’s van andere hondenscholen!”
Dit waren de populairste kattennamen van 2020!
Hondenhotel de Tatelaarhoeve: ”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden”
KennelCare update april 2021 met: vernieuwde formulieren en velden, filters voor het boekingen overzicht en meer!
Dierenpension De Borgelinckshof: ”Ik kan niks bedenken wat ik mis in het systeem, ik heb KennelCare zelf juist ook aanbevolen aan andere dierenpensions”
6 handige Corona functies van KennelCare die je niet mag missen!
Dierenpension Olieke: ”Wij hadden het vrij snel onder de knie! Het is een kwestie van het durven doen”
KennelCare updates maart 2021 met: nieuwe vormgeving, lancering weekkalender, lancering grootboek en meer!
Is jouw bedrijf ‘mobiel vriendelijk’?
Dit waren de populairste hondennamen van 2020!
KennelCare updates februari 2021 met: Klant rechten, dier eigenschappen, In-en-uitchecken ongedaan maken, verplaatsen privélessen en meer!
Dagelijks nieuwe aanmeldingen voor de puppycursus? Zo houd je de planning overzichtelijk!
Januari 2021 update met: Lancering Dierenoppas product, eenvoudig lesdagen verschuiven, e-mails met bijlagen versturen, BTW grondslag en meer!
Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Nieuw, maar vertrouwd: Welkom aniday!

Wij zijn extra enthousiast om jou te laten weten dat we een nieuw hoofdstuk in ons avontuur zijn begonnen. Op woensdagavond 4 oktober, tijdens ons eigen ‘The Next Step’ klantevent in De Vasim in Nijmegen, hebben wij onze nieuwe naam onthuld: aniday.

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid