Tal van nieuwe functies doorgevoerd in KennelCare 3.21

Sinds de lancering van het KennelCare systeem 3.5 zijn er meer dan 130 nieuwe updates toegevoegd aan het online reserveringssysteem van KennelCare. Door alle feedback van onze huidige dierenpension gebruikers kunnen wij het KennelCare systeem steeds verder uitbreiden en naar een hoger niveau brengen. De ontwikkelingen van KennelCare staan nooit stil. Onderstaand een overzicht van alle belangrijke nieuwe updates sinds de 3.5 update.

Externe data importeer module
Met onze data importeer module is het mogelijk om externe data van andere systemen te importeren in het KennelCare systeem. Denk bijvoorbeeld aan data overzetten van DIPO, DocaSoft of vanuit excel bestanden. Door deze module kunnen wij er voor zorgen dat wij uw data binnen 1 dag volledig geimporteerd hebben in het KennelCare systeem. Zo hoeft u niet alle data zelf te verwerken en dat scheelt u heel veel tijd.

​Abonnementen voor vaste klanten
Als u met uw dierenpension klanten heeft waarbij zijn of haar dieren elke week een x aantal dagen gebracht worden dan is de abonnementen module een perfecte uitkomst. In deze module stelt u voor uw klant en dier(en) eenmalig de verblijfsfrequentie in en het systeem zal automatich de reserveringen in het systeem verwerken. U of uw klant hoeft dan niet telkens een reservering te plaatsen. Hierdoor ontzorgt u uw eigen klanten en u wordt ontzorgt door het KennelCare systeem.

AVG implementatie
In het KennelCare systeem is nu staandaard de AVG doorgevoerd zodat als u gebruikt maakt van het "Mijn Account" gedeelte dat u altijd voldoet aan de AVG wetgeving. Uw klanten kunnen direct de privacy verklaring en cookiebeleid inzien. Daarnaast is er een cookie melding toegevoegd.

Integratie Qennel.nl beoordelingen
KennelCare en beoordelingen site Qennel.nl hebben een koppeling ontwikkelt waardoor uw klanten eenvoudig een beoordeling kunnen achterlaten in het "Mijn Account" gedeelte. Hier bouwt u een reputatie op die kan helpen bij uw potentiele klanten. Bekijk uw eigen pagina op: www.qennel.nl

Planningskalender gelanceerd
Nieuw in het KennelCare systeem is de planningskalender. Hier heeft een duidelijke weergave van uw bezetting per verblijf en periode. Zo ziet u direct waar en wanneer er nog plek is binnen uw dierenpension. Zo ziet u ook wat er in de toekomst qua verblijf beschikbaar is.

Losse facturen toevoegen
Maak eenvoudig losse facturen van bijvoorbeeld producten en of diensten. Zo kunt u in het KennelCare systeem buiten de verblijfsreserveringen om extra facturen toevoegen zodat ook de verkoop van uw producten en of diensten kunt beheren in het KennelCare systeem.

E-mail templates toevoegen en beheren
E-mail templates zijn nu zelf toe te voegen en te verwijderen plus u kunt zelf e-mail template/inhoud bepalen bij goedkeuren of annuleren van concept reserveringen. Hierdoor kunt u nog meer werk besparen om voor diverse situaties al van te voren gedefineerde e-mail templates aan te maken.

Beschikbaarheidskalender (widget) voor op uw website
Plaats een beschikbaarheidskalender (widget) op uw website en laat uw bezoekers zien wanneer er nog plek is uw pension. Dit voorkomt vele telefoontjes en mail verkeer. U bent zelf helemaal vrij om deze widget te gebruiken op uw eigen website.

Facturen exporteren en afdrukken
Facturen afdrukken of exporteren in een handomdraai. Zo kunt al uw facturen exporteren een excel bestand die u weer kunt gebruiken voor uw boekhoudprogramma of andere doeleinden. Daarnaast is het ook mogelijk om alle facturen in 1 keer direct af te drukken.

Naast de bovenstaande updates hebben wij nog tal van andere diverse updates doorgevoerd in het KennelCare systeem. Deze vind u hieronder:

  • Nieuw: Voeg extra opties (bijv. wassen, trimmen, etc.) toe tijdens het toevoegen van een reservering in het beheer (deze optie volgt spoedig ook in het mijn account gedeelte)
  • Nieuw: Meerdere tariefwijzigingen tegelijk doorvoeren voor de gewenste periode. 
  • Nieuw: Productopties in Mijn Account, E-mail historie beschikbaar en uitbreidingen BTW functionaliteiten
  • Nieuwe instelling: Stel zelf in welke e-mails u, en welke e-mails uw klanten mogen ontvangen
  • Snelheidsverbeteringen KennelCare doorgevoerd
  • Nieuwe instelling: bepaal zelf of klanten de financiele gegevens verplicht in moeten vullen in het Mijn Account
  • Leesbaarheid verhoogd d.m.v. wijzigen tekstkleur + Uitlijning verbeterd op dashboard
  • Zoeken op postcode toegevoegd + Automatisch selecteren juist maand in datepicker als einddatum reservering +Concept reserveringen tonen in Mijn account + E-mail historie bij bekijk klant uitgebreid
  • Bekijk eenvoudig uw omzet (per dag/week/maand) 
  • Facturen module vernieuwd - Vanaf nu heeft u altijd inzicht in uw conceptfactuur welke automatisch wordt geupdate bij het wijzigen van een reservering. Nadat u de factuur definitief heeft gemaakt wordt deze verwerkt in uw administratie.
  • Strippenkaarten zijn vanaf door uw klanten in het Mijn Account te gebruiken als betaalmethode
  • Voedings- en medicijnen informatie overzichten toegevoegd
  • Vaccinaties geheel vernieuwd: Eenvoudig en gemakkelijk vaccinatieboekjes uploaden + Krijg een melding als de vaccinatie verlopen is + Verbeterde upload van dierfoto's in Mijn account omgeving
  • Alle e-mails die worden verstuurd naar uw klanten worden nu met uw logo en huisstijl kleur verzonden. Nog geen logo/kleur ingesteld?
  • Stel nu zelf in op welke dagen of dagdelen u niet beschikbaar bent voor brengen of ophalen via de geheel vernieuwde Niet beschikbare data instellingspagina + Vanaf nu kunt u dieren al voor de toekomst toekennen/inplannen in kennel, dit kan vanaf nu eenvoudig bij bekijk dier en bekijk reservering
  • BTW (bijv. 6 en 21%) worden nu weergegeven in facturen overzicht (ook te printen en/of exporteren)
  • Breng- en ophaaltijden geheel vernieuwd en uitgebreid
  • Zoekveld toegevoegd aan dagoverzicht + Exporteren/afdruk opties verplaatst naar filter opties op dagoverzicht + Responsive verbeteringen op dashboard en bekijk reserveringen
  • Vernieuwde indeling bekijk klant pagina + Weergave bekijk dier, klant en reservering verbeterd voor mobiele apparaten (responsive)
  • Zoek nu nog sneller met auto-aanvullen - Zoeken wordt nu nog simpeler, overzichtelijker en sneller, zoek op dier, voornaam of achternaam en uw zoekterm wordt direct aangevuld met mogelijke resultaten. Handig!
  • Nieuwe instelling: Bepaal zelf of nieuwe klanten zich mogen registreren in het Mijn account of niet
  • Info ballon op dashboard en dagoverzicht uitgebreid met extra informatie
  • Dagoverzicht uitgebreid met nieuwe filter optie + meer informatie
  • Dashboard aankomsten, vertrekken en activiteiten uitgebreid met Dierfoto en extra dier en reserveringsinformatie
  • Foto dier toegevoegd in dagoverzicht + Notificaties concept reserveringen en concept activiteiten juiste notificatie kleur
  • Nu nog sneller in- en uitchecken (Selecteer bij instellingen > Snel in- en uitchecken, het gewenste verblijf en activeer de snel in- en uitchecken instellingen)
  • Reserveringsarchief toegevoegd in Mijn account
  • Bij goed of afkeuren van een concept reservering kan nu een optionele tekst worden toegevoegd aan de e-mail naar de klant
  • Tarief instellingen uitgebreid: Bepaal of een tarief getoond mag worden (in het Mijn account bij Dier toevoegen)
  • Dagopvang uitgebreid met extra opties + Dagopvang tarieven uitgebreid met korting per week
  • Nieuwe kennelkaart formaten. Naast 9 kennelkaarten op een pagina afdrukken, kunt u vanaf nu ook kiezen voor 1 kennelkaart op een pagina of 4 kennelkaarten op een pagina.
  • Basis ondersteuning voor 6% btw tarief bij het toevoegen van extra kosten aan een reservering (6% btw wordt dan ook op de factuur getoond)
  • In- en uitchecken direct vanuit het dashboard, dagoverzicht, reserverings- en verblijven overzicht.
  • Nieuwe rapportages toegevoegd: Calimiteiten register + Aankomst- en vertreklijst
  • Wijzig zelf de kleur en het logo voor uw Mijn account