Onderstaand hebben wij nieuwe functionaliteiten benoemd die u in 2019 kunt verwachten:
Automatische incasso
Door de koppeling van de automatische incasso kunt u uw betaalverkeer optimaliseren zodat betalingen automatisch worden afgeschreven van uw klanten die een reservering hebben geplaatst. Dit is zeer handig voor als u vaste klanten heeft waarvan de dieren op vaste dagen elke week worden gebracht.
Uitgebreide export mogelijkden voor administratie
Naast dat het KennelCare systeem zeer uitgebreide functies heeft voor uw administratie bij te houden, kunt u door de uitgebreide export mogelijkheden uw administratie vanuit het KennelCare systeem exporteren naar andere boekhoudprogramma’s. Momenteel is dit al mogelijk, maar er zal door deze update meer mogelijkheden zijn om uw administratie te exporteren.
Nieuwe Next Level Events
In 2018 hebben wij twee succesvolle events georganiseerd waarbij 90% van de deelnemers ook daadwerkelijk zijn gestart of overgestapt naar het KennelCare systeem. Tijdens deze events leggen wij alle voordelen en mogelijkheden uit, zo weet u precies wat de mogelijkheden zijn voor uw dierenpension. Daarnaast zal er ook een dierenpension aanwezig zijn die onafhankelijk zijn ervaring deelt over het KennelCare systeem. Ook in 2019 gaan wij weer deze Next Level Events organiseren. Deze events vinden plaats op donderdag 7 & 14 februari 2019 in Nijmegen. Meer informatie kunt u vinden op onze eventpagina.
Uitgebreide handleiding
Ons team staat altijd voor u klaar om vragen te beantwoorden als er even niet uit komt. Misschien vind het verveld om te bellen of te mailen en daarom komt er in 2019 een uitgebreide handleiding waar u inzicht in heeft zodat u uw waarschijnlijk al beantwoord wordt in de handleiding. De handleiding is altijd bereikbaar zo kunt u waar en wanneer u maar wilt hulp vragen waar nodig.
Zelf velden toevoegen in het “Mijn Account” gedeelte
Niet ieder dierenpension is het zelfde waardoor er voor sommige dierenpensions juist meer of minder informatie benodigd is. Door zelf velden toe te kunnen voegen in het “Mijn Account” gedeelte kunt u zelf beslissen welke informatie u van de klant of dier wilt hebben. U kunt het dan helemaal naar eigen wens inrichten.
Nieuwsbrieven versturen
U heeft een mededeling voor al uw klanten of alleen klanten die een hond of kat heeft. Door deze module kunt u uw klanten eenvoudig op de hoogte stellen door het versturen van een nieuwsbrief. Uw nieuwsbrief zijn geheel in eigen huisstijl worden verzonden. U kunt zelf de inhoud bepalen. Zo kunt u uw nieuwsbrief personaliseren die bij alle klanten aankomt. Dit zorgt voor goede binding met uw klanten.
Afspraken / activiteiten module (voor bijv: trainingen, uitlaatservice, knip en wasbeurten)
Met deze afspraak / activiteiten module is het ook mogelijk om vanuit uw dierenpension traingen, uitlaatservice, knip en wasbeurten aan te bieden. Bent u geen dierenpension dant kunt voor uw (bijvoorbeeld) trimsalon de knip en wasbeurten gebruiken om uw reserveringen te beheren. Zo heeft u een duidelijke agenda weergave waarbij uw afspraken worden getoond. Doormiddel van het “Mijn Account” gedeelte kunnen uw klanten simpel afspraken boeken voor een training, uitlaatservice, knip of wasbeurt.
Producten online verkopen
Heeft u producten die u los verkoopt buiten de verblijven om dan kunt u met deze module producten online verkopen. Uw klanten kunnen dan in het “Mijn Account” gedeelte producten bestellen zonder dat ze een reservering hoeven te boeken. Zo heeft een soort van webshop binnen het KennelCare systeem.
Heeft u zelf ideeën die van toepassing kunnen zijn voor het KennelCare systeem dan horen wij dat uiteraard graag. U kunt uw ideeën of aanvullingen sturen naar: info@kennelcare.nl