fbpx

Geplaatst door

Davy

op:

14 januari 2021

December 2020 update met: Annuleringsverzekering, periodieke dagopvang (week-/maandfactuur), iCal agenda’s en handige marketing tools

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, vandaar dat wij met ons team onze producten dagelijks blijven verbeteren én KennelCare met mooie en handige nieuwe functionaliteiten blijven uitbreiden. De afgelopen maand hebben we nieuwe marketing tools gelanceerd (contacten exporteren en promotie banner), daarnaast week- en maandfacturen voor dagopvang ontwikkeld, een nieuwe functie annuleringsverzekering afsluiten toegevoegd en kun je je afspraken nu tonen via iCal in de agenda van je mobiele apparaten.

Annuleringsverzekering afsluiten (extra service in deze Corona-tijd) (Dierenpension product)

Bied je klanten een extra service aan voor het annuleren van hun boeking. Met deze annuleringsverzekering kun je extra kosten in rekening brengen zodat bij een eventuele annulering van de klant de kosten voor de klant worden gedekt. Deze service kan er in deze Corona tijd in bijdragen dat klanten sneller geneigd zijn hun boeking toch alvast te plaatsen. Het afsluiten van een annuleringsverzekering kun je zelf maar ook de klanten direct vanuit hun mijn account tijdens het boeken van een overnachting. Ga naar ‘Instellingen > Annuleringsverzekering’ om deze service te activeren.

Periodieke dagopvang (week-/maandfactuur)  (Dierenpension product)

Bundel je dagopvang boekingen voor een vaste periode, bijv. x weken of maand(en), op één boeking. Als er een periodieke dagopvang boeking wordt toevoegt, kun je later één of meerdere extra / losse dagen toevoegen op deze boeking, zo lang deze valt in de gekozen periode (bijv. binnen die maand). Deze module is te activeren via ‘Instellingen > Modules > Periodieke dagopvang’.

Marketing tool: Contacten exporteren  (Alle producten)

Filter eenvoudig alle contacten op o.a. diersoort, klant sinds, en klant heeft boekingen. Selecteer de gewenste velden bijv. naam, woonplaats, e-mail en/of telefoonnummer. Exporteer nu het bestand welke direct te gebruiken is in bijv. je e-mailcampagne software

Marketing tool: Promotie banner  (Alle producten)

Plaats eenvoudig een promotioneel bericht of laatste actualiteit op alle pagina’s in het Mijn account.

Toon afspraken op je mobiel via iCal  (Hondenschool product)

Wil je je afspraken, medewerker-vakanties en andere agenda items ook terug zien op andere (mobiele) apparaten? Maak eenvoudig een iCal-agenda link aan en importeer de iCal link in je eigen agenda applicatie. Ga hiervoor naar ‘Instellingen > iCal-agenda’ en kopieer de iCal link.

Andere recente updates in KennelCare

Wekelijks worden er kleine en grotere updates in KennelCare doorgevoerd, zowel onder de motorkap als uitbreidingen, feedback of wensen waar je wellicht zelfs zelf om gevraagd hebt. Hieronder tref je een kort overzicht van de belangrijkste toevoegingen en wijzigingen van de afgelopen weken.

  • Oplossen bug waarbij in sommige gevallen inactieve medewerkers nog zichtbaar waren in de agenda. (Hondenschool product)
  • Bug opgelost waarbij het voorkomen dat je na het wijzigen van een dagopvang boeking een witte pagina getoond kreeg (Dierenpension product)
  • Dupliceer nu eenvoudig je training klas(sen)  (Hondenschool product)
  • Oplossen bug zodat er geen boekingse-mails worden verstuurd bij het aanmaken van een (losse) factuur (Algemeen)
  • Sortering boekingen op klant- en dierpagina verbeterd (Trimsalon product)
  • Variabele reservering_link beschikbaar gemaakt in e-mail templates training concept goed-/afkeuren (Hondenschool product)
  • Oplossen bug nadat een Wallet betaling was gedaan worden nu de betaalgegevens weer correct geüpdatet (Algemeen)
  • Oplossen bug, geen dagdeel geselecteerd, tijdens het indienen van een wijziging van de verblijfsperiode in het Mijn account (Dierenpension product)
  • Oplossen bug zodat een kamer weer gewijzigd kan worden in een boeking (Dierenpension product)
  • Op de boeking wordt nu getoond of een dier een voorkeurstijd en/of voorkeursverblijf heeft (Dierenpension product)
  • Na het verwijderen van een boeking wordt je nu doorgestuurd naar de klantpagina van de verwijderde boeking (Algemeen)
  • Verkoopfacturen zijn nu ook sorteerbaar op factuurnummer (Algemeen)
  • Oplossen bug bij het indienen van reserveringswijzingen vanuit het Mijn account (Dierenpension product)
  • In Mijn KennelCare wordt nu getoond of de factuur met automatisch incasso (indien ingesteld) wordt betaald of dat deze moet worden overgeboekt (Algemeen)
  • In de e-mail die je ontvangt als de KennelCare factuur is aangemaakt wordt nu ook vermeld wat de betaalmethode (Automatische incasso of overboeking) is en tevens ook het totaalbedrag van de factuur (Algemeen)
  • Oplossen bug zodat lessen weer afgemeld kunnen worden vanuit het Mijn account + Oplossen bug zodat alle privélessen in het Mijn account weer worden getoond (Hondenschool product)
  • Oplossen bug zodat afspraak ook weer te boeken zijn op mobiele apparaten en tablets (Trimsalon product)
  • Oplossen bug zodat kamer tarieven nu ook weer verwijderd kunnen worden in de instellingen (Dierenpension product)
  • Meerdere dieren toevoegen/wijzigen op een boeking is weer mogelijk. (Algemeen)
  • Oplossen bug waarbij klanten in het Mijn account strippenkaart boekingen niet meer konden bekijken (Dierenpension product)
  • Oplossen kleine bug waarbij het veld ‘grootte dier’ bij de bekijk dier pagina door een andere update niet meer het juiste resultaat toonde. (Algemeen)
  • Als er maar een tariefkeuze is veld ‘grootte dier’ niet tonen bij het aanmaken, wijzigen of bekijken van een dier (Algemeen)
  • Geef nu per verblijf aan hoeveel ruimtes je beschikbaar hebt + Oplossen bug bij abonnementen indien een klant credits had + Oplossen (niet) correct berekenen aanbetalingsbedrag bij bevestigingsmails (Dierenpension product)
Lees meer van KennelCare
Van uitdaging naar oplossing: Het succesverhaal van Op Famke’s Pleats en KennelCare
Hoe KennelCare kan bijdragen aan de groei van jouw dierenbedrijf
3 tips om de bezetting in jouw dierenpension te maximaliseren
4 tips om jouw dierenbedrijf hoger in de Google zoekresultaten te krijgen
Hondenpension Sennyards: “Niet alles meer met de hand te hoeven doen, dat was voor ons de doorslag om te starten met KennelCare.”
4 tips om de marketing voor jouw dierenbedrijf persoonlijk te maken
KennelCare blikt terug op een waardevol & succesvol 2022
5 voordelen van e-mail marketing voor jouw trimsalon
Zo zorg je voor een persoonlijke benadering van je trimsalon klanten
Hondenschool Lingewaard: “Het ideale van KennelCare is dat je alle gegevens door je klanten in kunt laten vullen.”
Tips om de decembermaand speciaal te maken voor jouw trimsalon klanten
Het Next Level Event 2022 was een groot succes!
4 redenen waarom een systeem ervoor zorgt dat jij volgend jaar geen zomerstress meer hebt
KennelCare is verhuisd naar nieuwe razendsnelle servers
KennelCare nu nog simpeler én gebruiksvriendelijker
Dierenpension Excellent: “Ik kan overal mijn afspraken inzien en dat vind ik echt een enorme pré.”
De beste planningstool kiezen voor je dierenbedrijf? Wij helpen je!
5 tips om kosten te besparen voor jouw dierenbedrijf
4 tips om van jouw trimsalon een succes te maken
Hondencentrum Dox: “Het systeem neemt je echt werk uit handen en zorgt voor meer tempo in je werkzaamheden.”
Voordelen van een boekingssysteem voor jouw dierenbedrijf
Hier letten potentiële klanten op wanneer ze op zoek zijn naar een puppycursus
4 effectieve online marketing tips voor jouw dierenbedrijf
Nieuwe prijzen voor KennelCare
5 tips om van jouw dierenpension een succes te maken
Heb je een eigen trimsalon? Probeer dan deze 5 valkuilen te voorkomen
Hondenhotel Vlieland: “De klant kan eigenlijk al zijn gegevens zelf invullen en jij hebt daar dus geen werk meer aan.”
5 tips waarmee je no-shows voorkomt in je trimsalon
Met deze 4 tips maak je van een nieuwe klant een vaste klant
Dierenpension de Bommel: “Waar wij heel blij mee zijn is dat het systeem aangepast wordt als we vragen om nieuwe opties.”
5 redenen om cadeaubonnen in te zetten voor jouw trimsalon
Hier letten jouw potentiële klanten op voordat ze kiezen voor een dierenpension
Voordelen van online boeken voor jouw trimsalon
Hondenschool Renga: “KennelCare denkt mee en draagt oplossingen en functies aan die mij weer makkelijker met het systeem laten werken.”
4 besparingstips voor jouw trimsalon
De voordelen van een krachtige reviewpagina voor jouw dierenbedrijf
Deze 5 tips maken de Instagram pagina van jouw dierenpension succesvol
Omzet verhogen? Dit zijn de 6 beste producten om te verkopen
Zo stimuleer je mond-tot-mond reclame voor je hondenschool
2 tips om nog efficiënter te kunnen werken met de vernieuwde KennelCare versie
Dierenpension ‘t Laarbroek: “De grootste voordelen voor ons zijn dat je niet zelf hoeft te tellen hoeveel honden er zijn en continu kunt zien wat je bezetting is.”
De tips van deze week voor optimaal gebruik van de vernieuwde KennelCare versie
7 essentiële onderdelen voor de website van jouw dierenpension
Het is een feit: De compleet vernieuwde versie van KennelCare is gelanceerd!
7 tips om nieuwe klanten te werven voor je trimsalon
The Dog Company: “Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd.”
Zo digitaliseer je contracten voor je dierenasiel
Zo mis je nooit meer verjaardagen van je dieren
5 tips om klanten een warm welkom te geven in je pension
10 jaar KennelCare: Hoe het allemaal begon
KennelCare updates februari 2022 met het oplichten van klant- en dieropmerkingen, mogelijkheid van wallet betalingen bij het inchecken en meer!
De 7 beste manieren om je bedrijf in de dierenbranche te promoten
Tip voor alle producten: Documenten uploaden
Tip voor alle producten: Kortingscodes toevoegen
KennelCare updates januari 2022 met een vernieuwde Snelstart koppeling, dagopvang dagen annuleren vanuit ‘Mijn account’ en nog veel meer!
Met deze 5 tips hoeft je hond zich nooit meer eenzaam te voelen
Tip voor alle producten: Formulier velden
Wat kun je verwachten van KennelCare in 2022?
Tip voor alle producten: Het toevoegen van taken
KennelCare updates december 2021 met alleen de eerste boeking als concept, een extra optie voor het kortingstarief, een grote verrassing… en meer!
KennelCare blikt terug op 2021
Tip voor hondenscholen: De weekkalender
Dierenpension De Driehoek: “Ik ben echt tevreden over KennelCare. Wij hebben heel veel voordelen gekregen met dit systeem en het is makkelijk in gebruik.”
Tip voor trimsalons: De overzichtelijke agenda en het toevoegen van herhaalde afspraken
KennelCare updates november 2021 met een RSS feed waarmee dierenasielen dieren kunnen tonen op de website, herhaalde afspraken voor trimsalons en meer!
Klantcontact verbeteren? Zo doe je dat!
Tip voor dierenpensions: De planningskalender
Hondencentrum Bijndelsveld: “Mijn vaste klanten kunnen zelf een reservering plaatsen, ik merk dat ze dat heel erg fijn vinden.”
KennelCare updates oktober 2021 met een overzicht van integratie tools, het koppelen van documenten aan klanten of dieren en meer!
Hondenschool Jottem: ”Vroeger had ik een planbord, nu heb ik KennelCare. Dat werkt veel overzichtelijker voor mij”
Succesvolle dagen en enthousiaste reacties op de Dibevo Vakbeurs 2021
KennelCare updates september 2021 met herhaalde taken toevoegen aan je agenda, kennelkaarten voor dierenasielen en meer!
5 redenen waarom een digitale agenda je werk als dierprofessional makkelijker maakt
Puppy’s kunnen al vlak na hun geboorte communiceren met mensen
Kom kennis maken met KennelCare op de Dibevo vakbeurs!
5 tips om meer online verkeer naar je website te genereren
Dit waren de populairste kattenrassen van 2020!
KennelCare updates augustus 2021 met eenvoudig nieuwsbrieven versturen, kennelkaarten stijlen naar wens en meer!
Dierenpensions volgeboekt, de zomervakantie zorgt voor extreme drukte
Antibioticaresistente bacteriën ontdekt in hondenvoer
KennelCare updates juli 2021 met boekingen samenvoegen een nieuw vaccinatieoverzicht en meer!
Meer online reviews verzamelen doe je zo!
KennelCare updates juni 2021 met de lancering van Dierenasiel v1.0 en meer!
Hondenschool 101: ”Je moet het gewoon doen en het zelf ervaren. Gelukkig konden we ook goed bij KennelCare terecht voor vragen en hulp, dus uiteindelijk werd het alleen maar makkelijker”
Dit waren de populairste hondenrassen van 2020!
KennelCare updates mei 2021 met gecombineerde agenda’s en meer!
Hondenschool Goes: ”Ik ben gewoon super tevreden en dat vertel ik ook aan collega’s van andere hondenscholen!”
Dit waren de populairste kattennamen van 2020!
Hondenhotel de Tatelaarhoeve: ”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden”
KennelCare update april 2021 met: vernieuwde formulieren en velden, filters voor het boekingen overzicht en meer!
Dierenpension De Borgelinckshof: ”Ik kan niks bedenken wat ik mis in het systeem, ik heb KennelCare zelf juist ook aanbevolen aan andere dierenpensions”
6 handige Corona functies van KennelCare die je niet mag missen!
Dierenpension Olieke: ”Wij hadden het vrij snel onder de knie! Het is een kwestie van het durven doen”
KennelCare updates maart 2021 met: nieuwe vormgeving, lancering weekkalender, lancering grootboek en meer!
Is jouw bedrijf ‘mobiel vriendelijk’?
Dit waren de populairste hondennamen van 2020!
KennelCare updates februari 2021 met: Klant rechten, dier eigenschappen, In-en-uitchecken ongedaan maken, verplaatsen privélessen en meer!
Dagelijks nieuwe aanmeldingen voor de puppycursus? Zo houd je de planning overzichtelijk!
Januari 2021 update met: Lancering Dierenoppas product, eenvoudig lesdagen verschuiven, e-mails met bijlagen versturen, BTW grondslag en meer!
Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Nieuw, maar vertrouwd: Welkom aniday!

Wij zijn extra enthousiast om jou te laten weten dat we een nieuw hoofdstuk in ons avontuur zijn begonnen. Op woensdagavond 4 oktober, tijdens ons eigen ‘The Next Step’ klantevent in De Vasim in Nijmegen, hebben wij onze nieuwe naam onthuld: aniday.

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid