fbpx

Geplaatst door

Sanne

op:

30 december 2021

KennelCare blikt terug op 2021

Het was voor KennelCare een jaar met veel positieve gebeurtenissen, maar helaas was het ook een jaar waarbij we nog geen afscheid konden nemen van de Corona crisis. Toen Corona in 2020 om de hoek kwam kijken, hadden we nooit gedacht daar eind 2021 nog steeds middenin te zitten. Deze tijd is voor niemand makkelijk, maar toch hebben wij er dit jaar met KennelCare alles proberen uit te halen! Zowel binnen ons systeem, als binnen ons bedrijf hebben er veel positieve, mooie ontwikkelingen plaatsgevonden waar we samen met jullie bij stil willen staan. We nemen jullie mee naar alle hoogtepunten van KennelCare in 2021, dus lees snel verder, want dit wil je niet missen!

Nieuwe gezichten

Sinds dit jaar heeft KennelCare een aantal nieuwe medewerkers die wij graag nog even (officieel) aan jullie willen voorstellen. Misschien hebben jullie ze al meerdere keren gesproken aan de telefoon, maar het is dan toch leuk om er ook een gezicht bij te hebben! 

Als eerste hebben we Nadine, die sinds februari 2021 ons team is komen versterken. Nadine zorgt ervoor dat onze administratie altijd op orde is en niks gaat aan haar voorbij! Zo valt het haar helaas ook elke keer op als we ons weer eens niet konden beheersen om een lekker broodje te bestellen… Daarnaast houdt Nadine zich bezig met sales gerichte werkzaamheden. Ze staat onze potentiële klanten graag te woord en geeft hen alle informatie die zij nodig hebben om ervan overtuigd te raken dat KennelCare HET systeem is dat zij nodig hebben! 

Dan hebben we Bart die sinds zomer 2021 aan de slag is bij KennelCare. Bart heeft in de maanden ervoor al stage gelopen bij ons bedrijf, maar is sinds afgelopen zomer officieel werkzaam bij KennelCare! De naam zal voor velen al bekend voorkomen, want Bart is HET aanspreekpunt voor klanten. Hij helpt ze met alles waar zij om vragen en is pas tevreden als de klanten ook tevreden zijn. Daarnaast geeft hij regelmatig demo’s aan potentiële klanten om hen het systeem tot in de puntjes uit te kunnen leggen. Ook is Bart steeds meer bezig met het development gedeelte van KennelCare, zodat hij naast het te woord staan van klanten, ook zelf bugs kan oplossen en andere updates kan uitvoeren. 

Ook is Roy sinds juli 2021 werkzaam bij KennelCare. Roy heeft al wel een langere geschiedenis bij ons bedrijf, want hij heeft sinds 2020 eerst gewerkt als stagiair en is sinds 2021 een ‘echte’ KennelCare werknemer geworden. Roy is onze development expert die we zeker niet meer kunnen missen! Het oplossen van kleine tot grote bugs in KennelCare, het ontwikkelen van nieuwe KennelCare functies en tools en het naar wens maken van het systeem voor nieuwe klanten. Zoals je hoort is Roy van alle markten thuis en daarnaast ook nog eens een gezellige collega waar je lekker mee kunt babbelen. 

Sinds september 2021 is Sanne werkzaam bij KennelCare. Sanne is onze online marketing & sales specialist. Dagelijks is zij bezig met het schrijven van blogs die ze zo leuk mogelijk probeert te maken voor jullie! Ook houdt ze zich bezig met de sociale media kanalen van KennelCare waar ze jullie entertaint met interessante, nuttige posts voor dierprofessionals. Daarnaast probeert ze KennelCare bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht te brengen, zodat we nog meer mensen kunnen helpen met ons systeem! 

Naast deze nieuwe werknemers, zijn er sinds november 2021 ook twee afstudeer stagiaires aan de slag gegaan die het KennelCare team een half jaar komen versterken. Dit zijn Revy en Lars. Deze twee vrienden zijn bezig met een opleiding tot software developer en hebben besloten om hun afstudeerstage bij ons te komen doen. Dit vinden wij natuurlijk hartstikke leuk! Ze ondersteunen ons development team en zijn voornamelijk bezig met het ontwikkelen van nieuwe tools en functies in KennelCare. 

Mooie interviews

In het afgelopen jaar hebben we ook een aantal van onze klanten mogen interviewen. Dit vonden wij super leuk en interessant om te doen! Door deze interviews kregen we enorm veel te weten over verschillende dierenpensions en hondenscholen. Ze vertelden ons hoe ze zijn ontstaan, hoe hun werkdagen eruit zien, wat ze nou zo leuk vinden aan hun werk en nog veel meer. Ben je benieuwd naar de interviews? Via onderstaande linkjes kun je ze lezen! 

Dierenpension Olieke

”Wij hadden het vrij snel onder de knie! Het is een kwestie van het durven doen.”

Dierenpension De Borgelinckshof

”Ik kan niks bedenken wat ik mis in het systeem, ik heb KennelCare zelf juist ook aanbevolen aan andere dierenpensions.”

Hondenhotel De Tatelaarhoeve

”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden.”

Hondenschool Goes

”Ik ben gewoon super tevreden en dat vertel ik ook aan collega’s van andere hondenscholen!”

Hondenschool 101

Je moet het gewoon doen en het zelf ervaren. Gelukkig konden we ook goed bij KennelCare terecht voor vragen en hulp, dus uiteindelijk werd het alleen maar makkelijker.”

Hondenschool Jottem

”Vroeger had ik een planbord, nu heb ik KennelCare. Dat werkt veel overzichtelijker voor mij.”

Hondencentrum Bijndelsveld

“Mijn vaste klanten kunnen zelf een reservering plaatsen, ik merk dat ze dat heel erg fijn vinden.”

Dierenpension De Driehoek

“Ik ben echt tevreden over KennelCare. Wij hebben heel veel voordelen gekregen met dit systeem en het is makkelijk in gebruik.”

De grootste updates in KennelCare

We hebben in 2021 weer veel nieuwe functies ontwikkeld en bestaande functies verbeterd in KennelCare. Daarom wilden we de grootste, belangrijkste updates nog even een keer uitlichten, zodat je zeker weet dat je niks hebt gemist van het afgelopen jaar!

Januari: Bijlagen mee versturen in je klant e-mails (Algemeen)

Verstuur een of meerdere bijlages mee, bij het verzenden van een e-mail naar je klant. Ideaal voor het mee versturen van bijvoorbeeld extra informatie brochures, contracten, algemene voorwaarden, etc.

Februari: Dier eigenschappen beschikbaar bij alle KennelCare producten (Algemeen)

Dier eigenschappen toevoegen is beschikbaar bij alle andere KennelCare producten, voorheen was dit alleen mogelijk bij het Dierenpension product. Bij dier eigenschappen kun je een of meerdere eigenschappen aan het dier toevoegen en deze eigenschappen zijn dan ook in het overzicht te zien. Daarnaast worden de eigenschappen met een rood label (waarschuwingen zoals loopse of agressieve dieren) nog eens extra benadrukt in alle overzichten. Je kunt de kleurcodes van de eigenschappen zelf instellen via de ‘Instellingen’ > ‘Eigenschappen dier(en)’.

Februari: Lancering kortingscodes (Algemeen)

Maak eenvoudig kortingscode(s) aan waarmee je klant(en) via een unieke kortingscode korting (percentage/bedrag) krijgen op hun boeking. Bepaal zelf hoe vaak de kortingscode bruikbaar is per klant en in totaal. ook kun je instellen wat het minimum orderbedrag moet zijn en of de kortingscode een begin en/of einddatum heeft. De kortingscode kan in het boekingsoverzicht (ook vanuit het ‘Mijn account’) eenvoudig worden toegevoegd aan de boeking. Bekijk de nieuwe functionaliteit direct via het hoofdmenu > ‘Marketing’ > ‘Kortingscodes’.

Maart: Lancering weekkalender (Hondenschool product)

Grip en overzicht houden is belangrijk in elke onderneming, daarom hebben wij de weekkalender gelanceerd waarbij je in een oogopslag ziet welke lessen voor deze week (of andere weken) gepland staan.

De groepslessen en inlooplessen worden ook getoond wanneer er nog geen dieren toegevoegd zijn, bij de privélessen worden alleen de lessen in de weekkalender getoond die daadwerkelijk geboekt zijn. Ook hebben we de weekkalender uitgebreid door de betaalstatus en start/eindtijd van alle lessen te tonen, die kun je zien door over het ‘i’ icoontje heen te gaan met de muis.

Mei: Lancering gecombineerde agenda’s (Algemeen)

Gebruik je meerdere producten van KennelCare en wil je graag inzicht in je totale agenda? Goed nieuws! We hebben een gecombineerde agenda ontwikkeld, waarin alle afspraken (van bijvoorbeeld trimsalon, hondenschool dierenoppas of uitlaatservice) overzichtelijk getoond worden in één agenda. Deze functionaliteit is beschikbaar in het Enterprise abonnement.

Juni: Lancering dierenasiel product (Algemeen)

Maak ook jouw dierenasiel overzichtelijk met KennelCare! Uitgebreide dierdossiers (met o.a. ras, leeftijd, foto’s, gedrag, chipnummer en vaccinaties), de (verblijf)status van het dier (adoptie, bij pleeggezin, in afwachting van operatie), dier intake/plaatsen (met o.a. reden van afgifte, brengdatum, vind locatie en herkomst), geavanceerde rapportages (o.a. gemeenterapporten, asielrapporten en geboorterapporten). Dit is slechts een greep van de functionaliteiten in ons nieuwste product: Dierenasiel!

Juli: Vaccinatieoverzicht (Dierenpension product)

Je kunt een overzicht van alle verlopen vaccinaties bekijken in een gewenste periode. Zodra een vaccinatie verloopt wordt nu automatisch op de dag van verlopen (of een x aantal dagen daarvoor) een e-mail verstuurd naar de klant dat hun vaccinatie verloopt. 

Augustus: Eenvoudig nieuwsbrieven versturen naar al je klanten (Algemeen)

Met de nieuwe nieuwsbrief functie kun je zelf een nieuwsbrief ontwerpen en verzenden naar je klanten. Daarnaast kun je filteren naar welke klanten de nieuwsbrief verzonden moet worden. Dit kan op basis van of ze wel of geen boekingen hebben, welke diersoort ze hebben en vanaf wanneer ze klant zijn. De komende tijd zullen er meer filters beschikbaar worden. Nadat je een nieuwsbrief hebt verstuurd, heb je ook handige statistieken. Onder andere welke nieuwsbrieven afgeleverd zijn, wie ze geopend heeft en wie er op geklikt heeft. De nieuwsbrief functie kun je links in het blauwe menu openen onder het kopje ‘Marketing’ > ‘E-mailcampagnes’.

Augustus: Kennelkaarten stijlen naar wens (Algemeen)

Het is mogelijk om je kennelkaarten te stijlen naar wens. Zo kun je de inhoud aanpassen qua lettergrote, letterstijl (dik en schuingedrukt) en de positie bepalen (links, midden en rechts). Daarnaast is het ook mogelijk om verschillende lijnen (doorstreept, stippellijn en gestreept) te gebruiken om de velden te scheiden en je kunt de afstanden tussen de velden aanpassen. Ga hiervoor naar ‘Instellingen’ > ‘Kennelkaarten’ en voeg dan een nieuwe kennelkaart toe of pas een bestaande kennelkaart aan door op het gele blokje met een pennetje te klikken.

September: Voeg (herhaalde) taken toe aan je agenda (Algemeen)

Maak eenvoudig taken aan en bepaal zelf of en hoe vaak je deze taak wilt laten terugkomen in de agenda. Taken kunnen gekoppeld worden aan medewerkers en voorzien worden van een eigen kleur in de agenda. Ook kun je meldingen per mail laten versturen naar de gekoppelde medewerkers. Je kunt hierbij zelf instellen hoeveel minuten voor de start van de taak de melding verstuurd wordt naar de medewerkers. Activeer de ‘Taken’ functionaliteit via: ‘Instellingen’ > ‘Integraties’ > ‘Alle integraties’ > ‘Taken’.

Oktober: Instellingen pagina vernieuwd (Algemeen)

We hebben de instellingen vernieuwd. Door alle ontwikkelingen en uitbreidingen in KennelCare vonden we dat het tijd was om de instellingen pagina’s beter te organiseren. We hebben de look-en-feel verbeterd, veel pagina’s gebundeld, alles opnieuw gecategoriseerd en alle instellingen voorzien van een handige uitleg. Hierdoor denken we dat het nog makkelijker wordt om KennelCare naar wens in te stellen.

November: Herhaalde afspraken toevoegen (Trimsalon)

Voeg eenvoudig afspraken toe in de agenda van je trimsalon. Je afspraken kunnen meerdere diensten bevatten die achter elkaar ingepland kunnen worden. Per dienst kun je aangeven welke medewerker het uitvoert en kun je zelfs x aantal minuten/uren/dagen van te voren een melding sturen naar deze medewerker ter herinnering van de afspraak. Komt de afspraak vaker voor? Dan kun je vanaf nu de afspraak laten herhalen, bijvoorbeeld elke dinsdag of elke laatste donderdag van de maand. Je kunt ervoor kiezen dat deze herhaald wordt tot en met een vaste datum of voor een vast aantal keer (bijv. herhaal 5 keer). Wijzigt de afspraak, dan kun je met 1 klik deze afspraak en (eventueel) alle opvolgende afspraken mee laten wijzigen. Bij het maken van een nieuwe afspraak krijg je de vernieuwde afspraken en herhaalde afspraak functionaliteit te zien, zodat je direct aan de slag kunt.

November: RSS feed integratie (Dierenasiel)

Wil je de dieren uit het asiel ook tonen op je website? Activeer dan bij ‘Instellingen’ > ‘Integraties’ > ‘Dierenasiel RSS Feed’. Laad de RSS feed in in je website (of geef de link aan je websitebouwer) en houd live je website up-to-date met de nog beschikbare dieren die geadopteerd kunnen worden.

Succesvolle dagen op de Dibevo beurs

Eindelijk konden we elkaar weer fysiek zien en spreken en hoefden we geen rekening te houden met bepaalde restricties. Het was ook alweer een paar jaar geleden dat wij op de Dibevo University beurs stonden, dus we konden niet wachten om KennelCare eindelijk weer te laten zien op de Dibevo Vakbeurs 2021. 

We hebben beide dagen veel mensen mogen ontmoeten en daar zijn we nog steeds erg dankbaar voor. Tijdens de gesprekken hebben we korte demo’s gegeven, waarbij we alle geïnteresseerde bezoekers de mogelijkheden van het systeem lieten zien. Al met al hebben wij erg genoten van deze twee beursdagen. We hebben mooie contacten kunnen leggen met diverse dierprofessionals en hebben nog meer mensen geïnteresseerd gemaakt in ons online boekings- en planningsplatform, en dat was natuurlijk het doel! 

Enorm bedankt voor het vertrouwen in KennelCare en de fijne samenwerkingen in 2021. We wensen jullie een gezellige en feestelijke oudejaarsavond en een gelukkig en succesvol 2022!


Benieuwd naar wat onze krachtige plannings- en administratie tool voor jouw organisatie kan betekenen? Plan een gratis rondleiding in waarin we jou de belangrijkste functionaliteiten in KennelCare laten zien. We kijken tijdens de rondleiding naar jouw wensen en specifieke behoeften, zodat je goed kunt bepalen of KennelCare ook geschikt is voor jouw organisatie. Daarnaast is er nog de mogelijkheid om ons systeem op je eigen gemak gratis uit te proberen voor 14 dagen.

Vragen?

Wij denken graag mee in oplossingen en helpen jou om de overstap zo gestroomlijnd, eenvoudig, snel en gemakkelijk te laten verlopen. Ons team staat voor je klaar op (+31) (0)24 – 377 37 31 of stuur een e-mail naar info@kennelcare.nl.

Lees meer van KennelCare
Van uitdaging naar oplossing: Het succesverhaal van Op Famke’s Pleats en KennelCare
Hoe KennelCare kan bijdragen aan de groei van jouw dierenbedrijf
3 tips om de bezetting in jouw dierenpension te maximaliseren
4 tips om jouw dierenbedrijf hoger in de Google zoekresultaten te krijgen
Hondenpension Sennyards: “Niet alles meer met de hand te hoeven doen, dat was voor ons de doorslag om te starten met KennelCare.”
4 tips om de marketing voor jouw dierenbedrijf persoonlijk te maken
KennelCare blikt terug op een waardevol & succesvol 2022
5 voordelen van e-mail marketing voor jouw trimsalon
Zo zorg je voor een persoonlijke benadering van je trimsalon klanten
Hondenschool Lingewaard: “Het ideale van KennelCare is dat je alle gegevens door je klanten in kunt laten vullen.”
Tips om de decembermaand speciaal te maken voor jouw trimsalon klanten
Het Next Level Event 2022 was een groot succes!
4 redenen waarom een systeem ervoor zorgt dat jij volgend jaar geen zomerstress meer hebt
KennelCare is verhuisd naar nieuwe razendsnelle servers
KennelCare nu nog simpeler én gebruiksvriendelijker
Dierenpension Excellent: “Ik kan overal mijn afspraken inzien en dat vind ik echt een enorme pré.”
De beste planningstool kiezen voor je dierenbedrijf? Wij helpen je!
5 tips om kosten te besparen voor jouw dierenbedrijf
4 tips om van jouw trimsalon een succes te maken
Hondencentrum Dox: “Het systeem neemt je echt werk uit handen en zorgt voor meer tempo in je werkzaamheden.”
Voordelen van een boekingssysteem voor jouw dierenbedrijf
Hier letten potentiële klanten op wanneer ze op zoek zijn naar een puppycursus
4 effectieve online marketing tips voor jouw dierenbedrijf
Nieuwe prijzen voor KennelCare
5 tips om van jouw dierenpension een succes te maken
Heb je een eigen trimsalon? Probeer dan deze 5 valkuilen te voorkomen
Hondenhotel Vlieland: “De klant kan eigenlijk al zijn gegevens zelf invullen en jij hebt daar dus geen werk meer aan.”
5 tips waarmee je no-shows voorkomt in je trimsalon
Met deze 4 tips maak je van een nieuwe klant een vaste klant
Dierenpension de Bommel: “Waar wij heel blij mee zijn is dat het systeem aangepast wordt als we vragen om nieuwe opties.”
5 redenen om cadeaubonnen in te zetten voor jouw trimsalon
Hier letten jouw potentiële klanten op voordat ze kiezen voor een dierenpension
Voordelen van online boeken voor jouw trimsalon
Hondenschool Renga: “KennelCare denkt mee en draagt oplossingen en functies aan die mij weer makkelijker met het systeem laten werken.”
4 besparingstips voor jouw trimsalon
De voordelen van een krachtige reviewpagina voor jouw dierenbedrijf
Deze 5 tips maken de Instagram pagina van jouw dierenpension succesvol
Omzet verhogen? Dit zijn de 6 beste producten om te verkopen
Zo stimuleer je mond-tot-mond reclame voor je hondenschool
2 tips om nog efficiënter te kunnen werken met de vernieuwde KennelCare versie
Dierenpension ‘t Laarbroek: “De grootste voordelen voor ons zijn dat je niet zelf hoeft te tellen hoeveel honden er zijn en continu kunt zien wat je bezetting is.”
De tips van deze week voor optimaal gebruik van de vernieuwde KennelCare versie
7 essentiële onderdelen voor de website van jouw dierenpension
Het is een feit: De compleet vernieuwde versie van KennelCare is gelanceerd!
7 tips om nieuwe klanten te werven voor je trimsalon
The Dog Company: “Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd.”
Zo digitaliseer je contracten voor je dierenasiel
Zo mis je nooit meer verjaardagen van je dieren
5 tips om klanten een warm welkom te geven in je pension
10 jaar KennelCare: Hoe het allemaal begon
KennelCare updates februari 2022 met het oplichten van klant- en dieropmerkingen, mogelijkheid van wallet betalingen bij het inchecken en meer!
De 7 beste manieren om je bedrijf in de dierenbranche te promoten
Tip voor alle producten: Documenten uploaden
Tip voor alle producten: Kortingscodes toevoegen
KennelCare updates januari 2022 met een vernieuwde Snelstart koppeling, dagopvang dagen annuleren vanuit ‘Mijn account’ en nog veel meer!
Met deze 5 tips hoeft je hond zich nooit meer eenzaam te voelen
Tip voor alle producten: Formulier velden
Wat kun je verwachten van KennelCare in 2022?
Tip voor alle producten: Het toevoegen van taken
KennelCare updates december 2021 met alleen de eerste boeking als concept, een extra optie voor het kortingstarief, een grote verrassing… en meer!
KennelCare blikt terug op 2021
Tip voor hondenscholen: De weekkalender
Dierenpension De Driehoek: “Ik ben echt tevreden over KennelCare. Wij hebben heel veel voordelen gekregen met dit systeem en het is makkelijk in gebruik.”
Tip voor trimsalons: De overzichtelijke agenda en het toevoegen van herhaalde afspraken
KennelCare updates november 2021 met een RSS feed waarmee dierenasielen dieren kunnen tonen op de website, herhaalde afspraken voor trimsalons en meer!
Klantcontact verbeteren? Zo doe je dat!
Tip voor dierenpensions: De planningskalender
Hondencentrum Bijndelsveld: “Mijn vaste klanten kunnen zelf een reservering plaatsen, ik merk dat ze dat heel erg fijn vinden.”
KennelCare updates oktober 2021 met een overzicht van integratie tools, het koppelen van documenten aan klanten of dieren en meer!
Hondenschool Jottem: ”Vroeger had ik een planbord, nu heb ik KennelCare. Dat werkt veel overzichtelijker voor mij”
Succesvolle dagen en enthousiaste reacties op de Dibevo Vakbeurs 2021
KennelCare updates september 2021 met herhaalde taken toevoegen aan je agenda, kennelkaarten voor dierenasielen en meer!
5 redenen waarom een digitale agenda je werk als dierprofessional makkelijker maakt
Puppy’s kunnen al vlak na hun geboorte communiceren met mensen
Kom kennis maken met KennelCare op de Dibevo vakbeurs!
5 tips om meer online verkeer naar je website te genereren
Dit waren de populairste kattenrassen van 2020!
KennelCare updates augustus 2021 met eenvoudig nieuwsbrieven versturen, kennelkaarten stijlen naar wens en meer!
Dierenpensions volgeboekt, de zomervakantie zorgt voor extreme drukte
Antibioticaresistente bacteriën ontdekt in hondenvoer
KennelCare updates juli 2021 met boekingen samenvoegen een nieuw vaccinatieoverzicht en meer!
Meer online reviews verzamelen doe je zo!
KennelCare updates juni 2021 met de lancering van Dierenasiel v1.0 en meer!
Hondenschool 101: ”Je moet het gewoon doen en het zelf ervaren. Gelukkig konden we ook goed bij KennelCare terecht voor vragen en hulp, dus uiteindelijk werd het alleen maar makkelijker”
Dit waren de populairste hondenrassen van 2020!
KennelCare updates mei 2021 met gecombineerde agenda’s en meer!
Hondenschool Goes: ”Ik ben gewoon super tevreden en dat vertel ik ook aan collega’s van andere hondenscholen!”
Dit waren de populairste kattennamen van 2020!
Hondenhotel de Tatelaarhoeve: ”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden”
KennelCare update april 2021 met: vernieuwde formulieren en velden, filters voor het boekingen overzicht en meer!
Dierenpension De Borgelinckshof: ”Ik kan niks bedenken wat ik mis in het systeem, ik heb KennelCare zelf juist ook aanbevolen aan andere dierenpensions”
6 handige Corona functies van KennelCare die je niet mag missen!
Dierenpension Olieke: ”Wij hadden het vrij snel onder de knie! Het is een kwestie van het durven doen”
KennelCare updates maart 2021 met: nieuwe vormgeving, lancering weekkalender, lancering grootboek en meer!
Is jouw bedrijf ‘mobiel vriendelijk’?
Dit waren de populairste hondennamen van 2020!
KennelCare updates februari 2021 met: Klant rechten, dier eigenschappen, In-en-uitchecken ongedaan maken, verplaatsen privélessen en meer!
Dagelijks nieuwe aanmeldingen voor de puppycursus? Zo houd je de planning overzichtelijk!
Januari 2021 update met: Lancering Dierenoppas product, eenvoudig lesdagen verschuiven, e-mails met bijlagen versturen, BTW grondslag en meer!
Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Nieuw, maar vertrouwd: Welkom aniday!

Wij zijn extra enthousiast om jou te laten weten dat we een nieuw hoofdstuk in ons avontuur zijn begonnen. Op woensdagavond 4 oktober, tijdens ons eigen ‘The Next Step’ klantevent in De Vasim in Nijmegen, hebben wij onze nieuwe naam onthuld: aniday.

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid