Geplaatst door

Davy

op:

5 juni 2020

Mei 2020 update met: Lancering Trimsalon product

Het hoge woord van onze minister-president is eruit, we mogen weer (voorzichtig) op vakantie. De zomervakantie betekend vaak meer tijd voor het gezin, maar ook meer tijd voor de dieren. En hoe fijn is het dan dat je (huis)dier er dan ook weer fris geknipt, gewassen en stralend er bij loopt? Maar hoe houdt je de drukte van alle (komende) trim boekingen en afspraken onder controle, hoe voorkom je no-shows en hoe houdt je grip op je planning / agenda?

En daar komt KennelCare om de hoek kijken. Met ons in Mei gelanceerde nieuwste product: Trimsalon, boeken (en betalen) jouw klanten eenvoudig al hun afspraken binnen de beschikbare tijdslots via hun eigen Mijn account, verstuur je in een handomdraai afspraakbevestigingen, houdt je zicht op de (uitgebreide) medewerkers planning, net als de administratie, boek je zelf eenvoudig direct vanuit de agenda, en nog eindeloos veel meer.

De simpele en betere manier om trim afspraken te boeken

Naast de behandeling van de dieren zijn er nog veel meer taken die elke dag gedaan moeten worden in je trimsalon. Wij bieden alle functies aan voor het runnen van jouw bedrijf, zodat jij je kunt concentreren op dat wat je het liefste doet. Boek eenvoudig voor jouw klanten direct vanuit je digitale agenda één of meerdere diensten. Beheer in een handomdraai je afspraken, betalingen en klanten, en houdt grip op je financiën. Nooit meer worstelen met excelbestanden en minder papierwerk, laat je trimsalon groeien en bespaar kostbare tijd.

Volledige controle over diensten, tarieven en beschikbaarheid

Stel zelf in hoe lang je diensten duren en hoeveel extra buffertijd je (eventueel) nodig hebt. Deel diensten eenvoudig in categorieën in zodat deze overzichtelijk terug te vinden zijn tijdens het boeken. Koppel de beschikbare medewerkers aan de dienst en vul je het standaard tarief in. En je dienst is klaar om geboekt te worden!

Naast de openingstijden van je trimsalon kun je per medewerker de beschikbaarheidsdagen en tijden opgeven. KennelCare houdt automatisch rekening tijdens je boeking met bezetting van je tijdslots, de openingstijden van jouw trimsalon en beschikbaarheid van de medewerkers.

Accepteer online afspraken en betalingen

Klanten online afspraken laten boeken volgens jouw beschikbaarheid is eenvoudig met onze boekingssoftware. Elke klant krijgt een eigen Mijn Account omgeving waarin ze op elk gewenst moment 24/7 online een afspraak kunnen boeken op basis van de actuele beschikbaarheid van jouw team. De klant kan (indien gewenst) direct de afspraak (aan)betalen met o.a. iDeal, MisterCash of Creditcard.

De afspraak staat ter controle voor jouw klaar en hoeft alleen nog maar te worden gecontroleerd en bevestigd. Zo ben je ook bereikbaar voor je klanten buiten je openingstijden en zorg je voor gemak voor zowel jouw als de klant.

Voorkom no-shows met herinneringen

Klanten die niet komen opdagen, een van de vervelendere zaken in elke trimsalon. KennelCare helpt je deze no-shows te voorkomen dankzij handige (gepersonaliseerde) herinneringen.

Direct aan de slag met jouw trimsalon?

Ervaar zelf alle functies van het trimsalon product gratis 14 dagen op proef uit, en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

Lees meer van KennelCare
Augustus 2020 update met: Vernieuwde strippenkaart en snel boeking toevoegen
Juli 2020 update met: Creditfacturen, Wallet en Vergrendelen
Juni 2020 update met: Online trimsalon afspraken boeken, nieuwe boekingen overzichten, nieuwe beheerders mogelijkheden en meer.
Mei 2020 update met: Lancering Trimsalon product
April 2020 update met: Klant wijzigingen aan hun boeking laten indienen, schade functies, nieuwe inlogomgeving, snel wisselen van account én een verbeterde bezettingskalender
5 tips rondom het Corona-virus voor professionals in de dierenbranche
Onze website is vernieuwd! Zo vind jij als dierprofessional alles nog sneller
Maart 2020 update met: Boekingen terugdraaien, mededelingen tonen in het Mijn account, nieuwe filters in planning tools, én nieuwe rapporten
Februari 2020 update met: Vernieuwde boekingspagina, verbeterde planningstools en sneller boeken
Januari 2020 update met: Nieuw verblijven-overzicht, betalingsoverzicht, tweestapsverificatie, rekeningen en meer…
December update met: Contracten, Productverkoop, Klant reserveringsherinnering en meer…
Grote november update met: verzamelfacturen, vernieuwde manier van in- en uitchecken en meer…
5 redenen om vandaag nog over te stappen!
Bekijk de updates in 2019 tot zover (KennelCare versie 3.39)
Wat kunt u van KennelCare verwachten in 2019?
Tal van nieuwe functies doorgevoerd in KennelCare 3.21
KennelCare softwareleverancier bij Dibevo
Enthousiast en trots kijken wij terug op onze deelname aan de Dibevo University beurs
Ook 2e editie KennelCare – Next Level Event met succes geslaagd
Bezoek onze KennelCare stand op de Dibevo University!
Succesvolle eerste editie van het KennelCare – Next Level Event
KennelCare breidt online reserveringssysteem uit – v3.5
Aankondiging lancering KennelCare v3.0
Voorbereidingen marketing campagne in volle gang
KennelCare – 2.1
KennelCare – 2.0 Release
KennelCare – 2.0 Beta 1
KennelCare – 1.0
Blijf op de hoogte van onze producten, handige updates, tips en trends

Meld je nu aan en ontvang per mail informatie over het KennelCare systeem. Daarnaast krijg je handige tips voor jou als dierenprofessional die je kunt toepassen in jouw bedrijf.

Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid