AVG Wetgeving (GDPR)

Wij voldoen aan de Europese eisen

Ultieme dataprotectie

Uiterst hoge cloud data beveiliging

Klanttevredenheid: 9,3

Al 90+ organisaties gingen u voor

Mijn account module Home » Modules (overzicht) » Mijn account module

Uw klanten kunnen binnen één minuut reserveren én online betalen

Naadloos geïntegreerd in uw website!

Laat uw klanten direct online reserveren wanneer het hun uit komt. Verhuisd of een nieuwe huisdier? Dit alles kan de klant eenvoudig zelf doorgeven met de Mijn account module in uw website, zo bespaart u tijd en blijft u administratie actueel.

Mijn account module functies:
  • Eenvoudig 24/7 reserveren via uw eigen website (bijv. Wordpress)
  • Online betalen met o.a. iDeal, MisterCash, Sofort Banking en Creditcard
  • Direct inzicht in de beschikbaarheid en de actuele prijzen voor de gewenste reserveringsperiode
  • Historie van reserveringen en facturen
  • Vaccinaties toevoegen (uploaden) incl. uitgebreid controle systeem
  • Laat uw klanten hun adresgegevens wijzigen, dier(en) toevoegen en foto's uploaden van hun dier(en) zodat u ze makkelijker herkend
  • U houdt de controle of u reserveringen af- of goedkeurt

Het gemak van de Mijn account module voor u en uw klanten

Stel u voor:
Een klant besluit last-minute op donderdagavond om het aankomende weekend gezellig met het gezin een weekendje weg te willen. Maar wat nu met hun 2 honden? Met de Mijn account module kunnen uw klanten binnen één minuut zelf direct online een reservering maken, elke dag 24/7 op het moment dat het hun uit komt. U hoeft de reservering slechts te controleren en goed te keuren en alle gegevens staan direct digitiaal in KennelCare. Zo bespaart zowel u als de klant veel tijd en houdt uw administratie eenvoudig op orde.

Enkele voordelen van de Mijn account module

  • Het mijn account is geheel in uw huisstijl kleuren en voorzien van uw logo en wordt naadloos geïntegreerd in uw website (bijv. Wordpress).
  • Laat uw klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week online (binnen één minuut) hun reservering maken en indien gewenst (aan)betalen met bijv. iDeal, MisterCash, Sofort Banking of Creditcard.
  • Klanten zien de actuele beschikbaarheid en prijzen voor de gewenste reserveringsperiode
  • U hoeft alleen nog de in KennelCare binnengekomen reservering te controleren en af- of goed te keuren (zo behoudt u de controle)
  • Verstuur automatisch reserveringsbevestigingen per e-mail (in uw huisstijl en met uw logo)
  • Klanten kunnen online hun klant- en diergegevens actualiseren en voorzien van een dierfoto, vaccinatie data en medicatie/gedrag/voer/dieet gegevens

Enthousiast geworden en wilt u zelf 14 dagen vrijblijvend KennelCare op proef proberen?

Nog meer redenen om voor KennelCare te kiezen

Gratis updates

Nieuwe updates van ons systeem krijgt u kosteloos bij uw licentie. Geen dure consultants nodig.

Mobile responsive

Pixelprecies ontworpen voor elk device. Ons systeem zorgt voor de meeste boekingen via mobiel.

Ultieme dataprotectie

Uw gegevens staan gegarandeerd veilig, onder toezicht in goed beveiligde ruimtes.

Overal beveiligd inloggen

Via een beveiligde (HTTPS) omgeving overal inloggen met computer, tablet of telefoon.

Korte inleertijd

Ons gebruiksvriendelijke backoffice systeem heeft u in no-time onder de knie.

Gebruiksvriendelijk

KennelCare is simpelweg het meest gebruiksvriendelijke boekingssysteem op de markt.

Besparing tijd & kosten

Ons systeem bespaart aanzienlijk tijd door het samenvoegen van tal van applicaties en handelingen.

Uitstekende prijs kwaliteit

Een hoog kwalitatief systeem tegen een goede prijs, daar staan wij om bekend.

Maak kennis met ons boekingssysteem, probeer KennelCare nu!

Ervaar het gemak en alle mogelijkheden van KennelCare. Probeer KennelCare nu 14 dagen gratis!

Geheel vrijblijvend op proef Maandelijkse opzegbaar

Neem contact op met KennelCare

Laatste nieuws van KennelCare





Lees alle nieuwsberichten