fbpx

Geplaatst door

Davy

op:

9 december 2020

November 2020 update met: Voorkom piekdrukte met ‘Voorkeurstijd’, sneller je klant selecteren bij boeken, prijs per kamer, exporteren naar boekhoudprogramma’s en een flink verbeterd hondenschool product

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, vandaar dat wij met ons team onze producten dagelijks blijven verbeteren én met mooie en handige nieuwe functionaliteiten blijven komen. Deze maand hebben we voorkeurstijd gelanceerd handig in deze tijd van Corona, het product Hondenschool op de schop genomen, boek een kamer gelanceerd en nog veel meer.

Voorkom piekdrukte bij brengen en ophalen (ideaal in Corona-tijd)

Het blijft een hele taak om op een goede wijze aan alle regels van de overheid te voldoen. Bij KennelCare denken we hier graag in mee en hebben we een nieuwe functionaliteit gelanceerd genaamd ‘Voorkeurstijd’. Voorkom piekdrukte bij het brengen en ophalen van dieren, stel zelf in hoeveel klanten / dieren in elk voorkeurstijd blok mogen komen en houdt eenvoudig grip op je dagelijkse breng en ophaal planning.

Vind nog sneller je klant tijdens het boeken

In stap 1 van het (snel) boeken is het nu nog eenvoudiger geworden om je klant te vinden en te selecteren voor een nieuwe boeking. Doormiddel van een nieuwe behulpzame zoekfunctie, uitgebreidere klant/dier informatie en een snel overzicht van de laatst toegevoegde nieuwe klanten wordt het maken van een nieuwe boeking nu nog eenvoudiger.

Boek een kamer / verblijf

Wil je jouw klanten kamers / verblijven laten boeken? Dan hebben we goed nieuws. Je kunt nu een prijs instellen per verblijf. Dit kan voor 1 of meerdere dieren per ruimte en kan ook gecombineerd worden met prijs per dier. Tijdens het maken van een nieuwe boeking (ook in het Mijn account beschikbaar) krijg je vervolgens de keuze om een verblijf/kamer te selecteren waarbij direct de prijs wordt getoond.

Vernieuwd hondenschool product

We hebben geluisterd naar jullie feedback en het product hondenschool flink op de schop genomen, zodat je nu in (veel) minder stappen de gewenste klassen en lessen kunt terug vinden. Wat is er allemaal veranderd: Er is een nieuw trainingen overzicht waarbij je snel je klas of les kunt terug vinden en bekijken, daarnaast zijn hier handige filters toegevoegd. De klas en les pagina is samengevoegd tot één overzichtelijke pagina waarbij je alle informatie en functionaliteiten direct bij de hand hebt. Verder is het dashboard en de lesbezetting verbeterd, zijn de (interne) notities vernieuwd, en zijn lesdatums toevoegen en beheren nu vereenvoudigt. Ook is er nu een klas pagina voor privélessen en vind je de privélessen nu ook terug in het trainingen overzicht.

Ook de Mijn account omgeving is verbeterd: klanten kunnen zich nu afmelden / aanmelden voor hun les(sen), het toevoegen van een (training) boeking is geheel vernieuwd en versimpeld, en er kunnen nu privélessen worden geboekt.

Exporteren naar je boekhoudprogramma

Wil je je klanten, boekingen en facturen ook in je boekhoudsoftware hebben? Dat kan! Selecteer je boekhoudprogramma (op dit moment worden alleen Exact online en Snelstart ondersteund). Download de geëxporteerde bestanden, importeer ze eenvoudig in je boekhoudprogramma en houdt zo je administratie gemakkelijk up-to-date. Je vindt de nieuwe functionaliteit via ‘Instellingen > Export Boekhoudsoftware’ (afhankelijk van je abonnement).

Vernieuwde instellingen

Diversen instellingen pagina’s hebben een verbeterde vormgeving gekregen waaronder het instellingen dashboard en menu, en de modules instellingen pagina. Ook hebben we de ‘Opslaan’ knoppen op een vaste positie gezet zodat je niet altijd naar onderaan de pagina hoeft te scrollen om je instellingen op te slaan. Ook de mobiele/tablet weergave is verbeterd zodat je snel de gewenste instelling kunt terug vinden.

Nieuwe chat functionaliteit

We hebben een nieuwe chat omgeving toegevoegd waarbij je snel en eenvoudig je vragen of feedback kunt melden bij ons team (zie het ronde icoontje rechtsonder in KennelCare). Daarnaast breiden we dit de komende tijd uit met handige help artikelen zodat je direct vanuit de chat wellicht al een (gedeeltelijk) antwoordt krijgt op je vraag.

Andere recente updates in KennelCare

Wekelijks worden er kleine en grotere updates in KennelCare doorgevoerd, zowel onder de motorkap als uitbreidingen, feedback of wensen waar je wellicht zelfs zelf om gevraagd hebt. Hieronder tref je een kort overzicht van de belangrijkste toevoegingen en wijzigingen van de afgelopen weken.

  • Bij het toevoegen van een boeking in het Mijn account (overnachting of dagopvang) worden nu automatisch alle dieren geselecteerd. (Dierenpension product)
  • Bij concept boekingen wordt nu een melding getoond indien je alle concept boekingen hebt verwerkt (Algemeen)
  • Nieuwe betaalmethode ‘Credits’. Voeg een credit toe aan een klant account en gebruik dit als betaalmethode bij een boeking (Dierenpension product)
  • Boeking toevoegen product keuze popup vernieuwd (Algemeen)
  • Verbeterde opmaak bezettingskalender (Dierenpension product)
  • Agenda items krijgen nu de kleur van de medewerker (Uitlaatservice product + Hondenschool product)
  • E-mailadres kolom toegevoegd aan verjaardagen overzicht (Algemeen)
  • Proefaccounts uitgebreid met de optie om standaard dummy data (als dummy klanten, dieren en boekingen) aan te maken, daarnaast worden er nu al veel basis instellingen voor geconfigureerd waardoor je met je proefaccount sneller aan de slag kunt met KennelCare (Algemeen)
  • Agenda kalender/datumkeuze toont nu op welke datums er afspraken zijn en de opmaak van de agenda is verbeterd (Uitlaatservice product + Hondenschool product + Trimsalon product)
  • Automatisch herinneringen e-mails uitgebreid met boeking en factuur variabelen (Dierenpension product)
  • Strippenkaart geldigheid toegevoegd, verbeterde controle gemaakt en ook geldigheid ook wijzig baar gemaakt (Dierenpension product)
Lees meer van KennelCare
Van uitdaging naar oplossing: Het succesverhaal van Op Famke’s Pleats en KennelCare
Hoe KennelCare kan bijdragen aan de groei van jouw dierenbedrijf
3 tips om de bezetting in jouw dierenpension te maximaliseren
4 tips om jouw dierenbedrijf hoger in de Google zoekresultaten te krijgen
Hondenpension Sennyards: “Niet alles meer met de hand te hoeven doen, dat was voor ons de doorslag om te starten met KennelCare.”
4 tips om de marketing voor jouw dierenbedrijf persoonlijk te maken
KennelCare blikt terug op een waardevol & succesvol 2022
5 voordelen van e-mail marketing voor jouw trimsalon
Zo zorg je voor een persoonlijke benadering van je trimsalon klanten
Hondenschool Lingewaard: “Het ideale van KennelCare is dat je alle gegevens door je klanten in kunt laten vullen.”
Tips om de decembermaand speciaal te maken voor jouw trimsalon klanten
Het Next Level Event 2022 was een groot succes!
4 redenen waarom een systeem ervoor zorgt dat jij volgend jaar geen zomerstress meer hebt
KennelCare is verhuisd naar nieuwe razendsnelle servers
KennelCare nu nog simpeler én gebruiksvriendelijker
Dierenpension Excellent: “Ik kan overal mijn afspraken inzien en dat vind ik echt een enorme pré.”
De beste planningstool kiezen voor je dierenbedrijf? Wij helpen je!
5 tips om kosten te besparen voor jouw dierenbedrijf
4 tips om van jouw trimsalon een succes te maken
Hondencentrum Dox: “Het systeem neemt je echt werk uit handen en zorgt voor meer tempo in je werkzaamheden.”
Voordelen van een boekingssysteem voor jouw dierenbedrijf
Hier letten potentiële klanten op wanneer ze op zoek zijn naar een puppycursus
4 effectieve online marketing tips voor jouw dierenbedrijf
Nieuwe prijzen voor KennelCare
5 tips om van jouw dierenpension een succes te maken
Heb je een eigen trimsalon? Probeer dan deze 5 valkuilen te voorkomen
Hondenhotel Vlieland: “De klant kan eigenlijk al zijn gegevens zelf invullen en jij hebt daar dus geen werk meer aan.”
5 tips waarmee je no-shows voorkomt in je trimsalon
Met deze 4 tips maak je van een nieuwe klant een vaste klant
Dierenpension de Bommel: “Waar wij heel blij mee zijn is dat het systeem aangepast wordt als we vragen om nieuwe opties.”
5 redenen om cadeaubonnen in te zetten voor jouw trimsalon
Hier letten jouw potentiële klanten op voordat ze kiezen voor een dierenpension
Voordelen van online boeken voor jouw trimsalon
Hondenschool Renga: “KennelCare denkt mee en draagt oplossingen en functies aan die mij weer makkelijker met het systeem laten werken.”
4 besparingstips voor jouw trimsalon
De voordelen van een krachtige reviewpagina voor jouw dierenbedrijf
Deze 5 tips maken de Instagram pagina van jouw dierenpension succesvol
Omzet verhogen? Dit zijn de 6 beste producten om te verkopen
Zo stimuleer je mond-tot-mond reclame voor je hondenschool
2 tips om nog efficiënter te kunnen werken met de vernieuwde KennelCare versie
Dierenpension ‘t Laarbroek: “De grootste voordelen voor ons zijn dat je niet zelf hoeft te tellen hoeveel honden er zijn en continu kunt zien wat je bezetting is.”
De tips van deze week voor optimaal gebruik van de vernieuwde KennelCare versie
7 essentiële onderdelen voor de website van jouw dierenpension
Het is een feit: De compleet vernieuwde versie van KennelCare is gelanceerd!
7 tips om nieuwe klanten te werven voor je trimsalon
The Dog Company: “Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd.”
Zo digitaliseer je contracten voor je dierenasiel
Zo mis je nooit meer verjaardagen van je dieren
5 tips om klanten een warm welkom te geven in je pension
10 jaar KennelCare: Hoe het allemaal begon
KennelCare updates februari 2022 met het oplichten van klant- en dieropmerkingen, mogelijkheid van wallet betalingen bij het inchecken en meer!
De 7 beste manieren om je bedrijf in de dierenbranche te promoten
Tip voor alle producten: Documenten uploaden
Tip voor alle producten: Kortingscodes toevoegen
KennelCare updates januari 2022 met een vernieuwde Snelstart koppeling, dagopvang dagen annuleren vanuit ‘Mijn account’ en nog veel meer!
Met deze 5 tips hoeft je hond zich nooit meer eenzaam te voelen
Tip voor alle producten: Formulier velden
Wat kun je verwachten van KennelCare in 2022?
Tip voor alle producten: Het toevoegen van taken
KennelCare updates december 2021 met alleen de eerste boeking als concept, een extra optie voor het kortingstarief, een grote verrassing… en meer!
KennelCare blikt terug op 2021
Tip voor hondenscholen: De weekkalender
Dierenpension De Driehoek: “Ik ben echt tevreden over KennelCare. Wij hebben heel veel voordelen gekregen met dit systeem en het is makkelijk in gebruik.”
Tip voor trimsalons: De overzichtelijke agenda en het toevoegen van herhaalde afspraken
KennelCare updates november 2021 met een RSS feed waarmee dierenasielen dieren kunnen tonen op de website, herhaalde afspraken voor trimsalons en meer!
Klantcontact verbeteren? Zo doe je dat!
Tip voor dierenpensions: De planningskalender
Hondencentrum Bijndelsveld: “Mijn vaste klanten kunnen zelf een reservering plaatsen, ik merk dat ze dat heel erg fijn vinden.”
KennelCare updates oktober 2021 met een overzicht van integratie tools, het koppelen van documenten aan klanten of dieren en meer!
Hondenschool Jottem: ”Vroeger had ik een planbord, nu heb ik KennelCare. Dat werkt veel overzichtelijker voor mij”
Succesvolle dagen en enthousiaste reacties op de Dibevo Vakbeurs 2021
KennelCare updates september 2021 met herhaalde taken toevoegen aan je agenda, kennelkaarten voor dierenasielen en meer!
5 redenen waarom een digitale agenda je werk als dierprofessional makkelijker maakt
Puppy’s kunnen al vlak na hun geboorte communiceren met mensen
Kom kennis maken met KennelCare op de Dibevo vakbeurs!
5 tips om meer online verkeer naar je website te genereren
Dit waren de populairste kattenrassen van 2020!
KennelCare updates augustus 2021 met eenvoudig nieuwsbrieven versturen, kennelkaarten stijlen naar wens en meer!
Dierenpensions volgeboekt, de zomervakantie zorgt voor extreme drukte
Antibioticaresistente bacteriën ontdekt in hondenvoer
KennelCare updates juli 2021 met boekingen samenvoegen een nieuw vaccinatieoverzicht en meer!
Meer online reviews verzamelen doe je zo!
KennelCare updates juni 2021 met de lancering van Dierenasiel v1.0 en meer!
Hondenschool 101: ”Je moet het gewoon doen en het zelf ervaren. Gelukkig konden we ook goed bij KennelCare terecht voor vragen en hulp, dus uiteindelijk werd het alleen maar makkelijker”
Dit waren de populairste hondenrassen van 2020!
KennelCare updates mei 2021 met gecombineerde agenda’s en meer!
Hondenschool Goes: ”Ik ben gewoon super tevreden en dat vertel ik ook aan collega’s van andere hondenscholen!”
Dit waren de populairste kattennamen van 2020!
Hondenhotel de Tatelaarhoeve: ”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden”
KennelCare update april 2021 met: vernieuwde formulieren en velden, filters voor het boekingen overzicht en meer!
Dierenpension De Borgelinckshof: ”Ik kan niks bedenken wat ik mis in het systeem, ik heb KennelCare zelf juist ook aanbevolen aan andere dierenpensions”
6 handige Corona functies van KennelCare die je niet mag missen!
Dierenpension Olieke: ”Wij hadden het vrij snel onder de knie! Het is een kwestie van het durven doen”
KennelCare updates maart 2021 met: nieuwe vormgeving, lancering weekkalender, lancering grootboek en meer!
Is jouw bedrijf ‘mobiel vriendelijk’?
Dit waren de populairste hondennamen van 2020!
KennelCare updates februari 2021 met: Klant rechten, dier eigenschappen, In-en-uitchecken ongedaan maken, verplaatsen privélessen en meer!
Dagelijks nieuwe aanmeldingen voor de puppycursus? Zo houd je de planning overzichtelijk!
Januari 2021 update met: Lancering Dierenoppas product, eenvoudig lesdagen verschuiven, e-mails met bijlagen versturen, BTW grondslag en meer!
Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Nieuw, maar vertrouwd: Welkom aniday!

Wij zijn extra enthousiast om jou te laten weten dat we een nieuw hoofdstuk in ons avontuur zijn begonnen. Op woensdagavond 4 oktober, tijdens ons eigen ‘The Next Step’ klantevent in De Vasim in Nijmegen, hebben wij onze nieuwe naam onthuld: aniday.

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid