Geplaatst door

Davy

op:

5 november 2020

Oktober 2020 update met: Vernieuwde Mijn KennelCare omgeving, nieuwe abonnementen en automatische incasso

De producten van KennelCare zijn en blijven volop in ontwikkeling, waarbij het streven is onze producten te blijven verbeteren voor onze klanten. Deze maand hebben we nieuwe abonnementen gelanceerd, de Mijn KennelCare omgeving geheel vernieuwd, en automatische incasso geïntroduceerd aan onze klanten.

Een versimpeld prijsmodel

Wij helpen je grip te houden op je organisatie met alle handige functies van KennelCare specifiek voor de dierenbranche. Door de groei van ons eigen producten aanbod, was het ook tijd om onze abonnementen onder de loep te nemen en deze nog verder aan te laten sluiten bij de (huidige) wensen van onze klanten. Met ons nieuwe prijsmodel ligt de focus niet meer op (meer)verbruik of gebruikers, maar juist op wat heb jij voor jouw organisatie nodig aan functionaliteiten en hoe haal jij het meeste uit jouw bedrijf met behulp van de tools van KennelCare. Voor meer informatie over onze abonnementen, kijk op www.kennelcare.nl/prijzen.

Vernieuwde Mijn KennelCare omgeving

Met onze nieuwe abonnementen kon een vernieuwing van de Mijn KennelCare omgeving niet achterblijven. In het vernieuwde Mijn KennelCare vindt je nu nog eenvoudig je facturen terug, heb je snel inzicht in je abonnement details en kun je in een handomdraai je abonnement verhogen of verlagen. Ook kun je nu een andere factuuradres en factuur e-mailadres opgeven, naast de algemene adresgegevens. Ook nieuw is het abonnementshistorie waarbij je inzicht krijgt in alle wijzigingen die gemaakt zijn in je abonnement.

Je maandelijkse facturen automatisch betalen

Een veelgehoorde vraag bij KennelCare was of klanten onze facturen niet via Automatisch incasso konden betalen, waarbij ze tijd besparen met de maandelijks terugkomende administratieve handeling. Deze maand was het dan zover en hebben we onze nieuwe betaalmethode ‘Automatische incasso’ gelanceerd. Het activeren van de Automatische incasso betaalmethode is eenvoudig en kan simpel via ‘Mijn KennelCare > Factuur-/betalingsinformatie’.

Andere recente updates in KennelCare

Wekelijks worden er kleine en grotere updates in KennelCare doorgevoerd, zowel onder de motorkap als uitbreidingen, feedback of wensen waar je wellicht zelfs zelf om gevraagd hebt. Hieronder tref je een kort overzicht van de belangrijkste toevoegingen en wijzigingen van de afgelopen weken.

  • Oplossen fout met geselecteerde dag namen dagopvang (Dierenpension product)
  • Thema naam toegevoegd bij lesdag bekijken (Hondenschool product)
  • Oplossen bug waarbij inloop keuze datums niet meer werden opgeslagen (Hondenschool product)
  • Oplossen bug waarbij dieren niet ingepland konden worden + Oplossen bug dier verwijderen uit verblijf dagopvang (Dierenpension product)
  • Tijdinterval instelling toegevoegd voor training lesdagen (Hondenschool product)
  • Validatie van formulieren verbeterd, waardoor diverse formuliervelden nu meer karakters mogen bevatten (Algemeen)
  • Strippenkaart overzicht toegevoegd (Dierenpension product)
  • Verbeteringen voor de geautomatiseerde boekingen vanuit abonnementen toegevoegd (Dierenpension product)
  • Oplossen bug bij het snel wisselen van gebruiker en bij het toevoegen van een nieuwe medewerker (Algemeen)
  • Widget verbeterd/uitgebreid (Hondenschool product)
  • Toon bij weekenden een achtergrondkleur (Dierenpension product)
Lees meer van KennelCare
Oktober 2020 update met: Vernieuwde Mijn KennelCare omgeving, nieuwe abonnementen en automatische incasso
September 2020 update met: Lancering Uitlaatservice product
Augustus 2020 update met: Vernieuwde strippenkaart en snel boeking toevoegen
Juli 2020 update met: Creditfacturen, Wallet en Vergrendelen
Juni 2020 update met: Online trimsalon afspraken boeken, nieuwe boekingen overzichten, nieuwe beheerders mogelijkheden en meer.
Mei 2020 update met: Lancering Trimsalon product
April 2020 update met: Klant wijzigingen aan hun boeking laten indienen, schade functies, nieuwe inlogomgeving, snel wisselen van account én een verbeterde bezettingskalender
5 tips rondom het Corona-virus voor professionals in de dierenbranche
Onze website is vernieuwd! Zo vind jij als dierprofessional alles nog sneller
Maart 2020 update met: Boekingen terugdraaien, mededelingen tonen in het Mijn account, nieuwe filters in planning tools, én nieuwe rapporten
Februari 2020 update met: Vernieuwde boekingspagina, verbeterde planningstools en sneller boeken
Januari 2020 update met: Nieuw verblijven-overzicht, betalingsoverzicht, tweestapsverificatie, rekeningen en meer…
December update met: Contracten, Productverkoop, Klant reserveringsherinnering en meer…
Grote november update met: verzamelfacturen, vernieuwde manier van in- en uitchecken en meer…
5 redenen om vandaag nog over te stappen!
Bekijk de updates in 2019 tot zover (KennelCare versie 3.39)
Wat kunt u van KennelCare verwachten in 2019?
Tal van nieuwe functies doorgevoerd in KennelCare 3.21
KennelCare softwareleverancier bij Dibevo
Enthousiast en trots kijken wij terug op onze deelname aan de Dibevo University beurs
Ook 2e editie KennelCare – Next Level Event met succes geslaagd
Bezoek onze KennelCare stand op de Dibevo University!
Succesvolle eerste editie van het KennelCare – Next Level Event
KennelCare breidt online reserveringssysteem uit – v3.5
Aankondiging lancering KennelCare v3.0
Voorbereidingen marketing campagne in volle gang
KennelCare – 2.1
KennelCare – 2.0 Release
KennelCare – 2.0 Beta 1
KennelCare – 1.0
Blijf op de hoogte van onze producten, handige updates, tips en trends

Meld je nu aan en ontvang per mail informatie over het KennelCare systeem. Daarnaast krijg je handige tips voor jou als dierenprofessional die je kunt toepassen in jouw bedrijf.

Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid