Weg met papieren agenda's, post-it's of excel formulieren.
Ontdek de voordelen van KennelCare

Uniek 'mijn account' voor uw klanten
Werk op alle apparaten (tablet, mobiel, Windows en Mac)
Ontvang online betalingen
Bespaar tijd en kosten
Altijd en overal veilig toegang
Met KennelCare bent u klaar voor de toekomst

AVG Wetgeving (GDPR)

Wij voldoen aan de Europese eisen

Ultieme dataprotectie

Uiterst hoge cloud data beveiliging

Klanttevredenheid: 9,3

Al 70+ pensions gingen u voor

Voordelen

Met KennelCare haalt u het beste uit uw


Slim Dashboard
Slim Dashboard

Elke dag alle acties direct in beeld via ons unieke en slimme dashboard.

  • Dierenpension: Welke dieren komen vandaag aan, zijn ingecheckt, of vertrekken vandaag? 

  • Hondenschool: Welke trainingen worden vandaag gegeven, door welke medewerkers en hoeveel komen er? 

  • Trimsalon: Welke afspraken zijn er vandaag en morgen, wat zijn de activiteiten en welke medewerker is nog beschikbaar voor een afspraak?

​U kunt alles in één oogopslag zien via ons handige dashboard. Zie daarnaast direct of een dier zijn vaccinaties heeft gehad voor aankomst, of er nog openstaande kosten zijn bij de klant, en bekijk andere nuttige informatie over dier en klant. Het slimme dashboard filtert automatisch eruit welke acties al afgerond zijn, zodat u en uw medewerkers snel kunnen zien welke acties nog moet gebeuren die dag.

Meer informatie

iDeal en MisterCash koppeling

KennelCare ondersteund diverse online betaalmethodes, te denken valt aan iDeal voor Nederlandse klanten, MisterCash/Bancontact voor Belgische klanten en SOFORT banking voor Duitse klanten. Naast deze betaalmethodes zijn er nog diverse andere betaalmethodes beschikbaar binnen ons online reserveringssysteem. U kunt zelf bepalen welke betaalmethodes u wilt gebruiken.

Meer informatie
iDeal en MisterCash koppeling

Kennelkaarten
Kennelkaarten

Print Kennelkaarten in het door u gewenste formaat af. Op deze uitgebreide kennelkaarten vindt u overzichtelijk alle benodigde informatie van elk dier terug. Te denk valt bijvoorbeeld aan de aankomst- en vertrekdata van het dier, medicatie of speciale voeding en gedrag. U kunt zelf bepalen welke velden getoond worden en op welke positie d.m.v. van onze uitgebreide kennelkaarten builder. Door de kennelkaart af te drukken en bijvoorbeeld op uw verblijf te plaatsen hebben u en/of uw medewerkers / collega’s direct inzicht in de benodigde informatie van het dier in elk verblijf.

Meer informatie

Bezettingskalender

In de bezettingskalender treft u een overzicht in kalender vorm waarbij u in één oogopslag kunt zien wat de bezetting is van uw dierenpension. Bekijk hoeveel honden en/of katten aanwezig zijn op een specifieke dag, of ze aankomen, vertrekken of komen voor dagopvang of een overnachting. Zo houdt u eenvoudig grip op uw bezetting.

Meer informatie
Bezettingskalender

Planningskalender
Planningskalender

In één planningsoverzicht zien welke dieren aankomen, aanwezig zijn of vertrekken, en in welk verblijf ze (komen te) zitten? Dat kan met onze uitgebreide planningskalender. Vanuit de planningskalender kun je direct dieren inplannen in een verblijf, dieren in-en/of uitchecken, of een dier verplaatsen naar een ander verblijf. Houdt grip op je planning door een compleet overzicht per dag, week en maand, en kijk eenvoudig in het verleden of in de toekomst hoe de planning over die periode is opgebouwd.

Meer informatie

Online boeken / reserveren​

Online reserveren aanbieden aan uw klanten? Dat kan eenvoudig met de ‘Mijn account’ module. Uw bezoekers kunnen eenvoudig de beschikbare periode opvragen en direct online reserveren. Het reserveringsysteem berekent automatisch de tarieven zoals u ze zelf ingevoerd heeft in KennelCare. De ‘Mijn account’ module wordt naadloos qua stijl en opmaak geïntegreerd binnen de website van uw pension. Uw klanten kunnen (indien gewenst) direct online betalen met o.a. iDeal, Mistercash, SOFORT Banking en creditcard. Verstuur automatisch persoonlijke bevestigingen per e-mail in uw huisstijl.

-> Bekijk alle details over de "Mijn account" module

Meer informatie
Online boeken / reserveren​

Slimme prijsberekeningen
Slimme prijsberekeningen

Slimme prijsberekeningen lorem ipsum dolar set amet. Slimme prijsberekeningen lorem ipsum dolar set amet. Slimme prijsberekeningen lorem ipsum dolar set amet. Slimme prijsberekeningen lorem ipsum dolar set amet. Slimme prijsberekeningen lorem ipsum dolar set amet. Slimme prijsberekeningen lorem ipsum dolar set amet.

Meer informatie

Vaccinatie beheer

Houdt grip op de vaccinaties van alle dieren met de handige functies van KennelCare. U bepaalt zelf welke vaccinaties ingevuld moeten worden, welke vaccinaties verplicht zijn en of klanten ook hun vaccinatieboekje/bewijs moeten uploaden. Uw klanten kunnen eenvoudig zelf vaccinaties toevoegen voor hun dieren waarbij een foto kan worden geüpload en de verloopdatum kan worden ingevuld. U kunt zelf alle vaccinaties definiëren in KennelCare per diersoort (hond, kat, etc.).

Meer informatie
Vaccinatie beheer

Werk op alle apparaten
Werk op alle apparaten

KennelCare werkt volledig in de ‘Cloud’, wat betekend dat al onze diensten online draaien. U heeft een internetverbinding nodig, maar dit biedt ook vele voordelen. Met KennelCare: heeft u altijd en overal toegang tot uw reserveringen en administratie; houdt u 24/7 inzicht op uw bedrijf vanaf alle apparaten (Windows/Mac, tablets en/of mobiele apparaten met o.a. iOS en Android); hebben u en uw medewerkers altijd de actuele bezetting en planning bij de hand. En dit gegarandeerd veilig dankzij onze ultieme dataprotectie.

Meer informatie

E-mailmarketing / automation

KennelCare biedt tools aan om de verkoop te verhogen via bestaande klanten. Van promotionele meldingen in het ‘Mijn account’ en up-selling tijdens het online reserveren, tot gerichte e-mail marketing campagnes. Daarnaast worden alle e-mail templates helemaal in uw huisstijl opgemaakt en zijn deze volledig te personaliseren, kunt u promotionele kortingen toevoegen voor bepaalde periodes, en kunt u extra producten of diensten verkopen tijdens het boekingsproces als: wassen, trimmen, etc.

Meer informatie
E-mailmarketing / automation

Rapporten en administratie
Rapporten en administratie

Naast inzicht in alles wat speelt in uw pension, is uw administratie zeker zo belangrijk. KennelCare biedt uitgebreide administratieve mogelijkheden om grip te behouden op uw pension administratie. Bekijk de omzet over de gewenste periodes, controleer of er nog openstaande facturen zijn, verstuur betalingsherinneringen, bekijk uitgebreide rapporten over de betalingen (kas, bank, etc.), omzet, klanten, reserveringen en meer.

Meer informatie

Geheel naar wens in te stellen

We weten dat elk pension anders is, daarom is KennelCare ook ontwikkeld met dat in gedachte. Onze software is ontworpen als een veelzijdig en volledig aanpasbaar systeem voor de dierenbranche, wat specifiek wordt afgestemd op de uw unieke behoefte/wensen. Van formulieren tot processen, en van prijsstructuren tot e-mailtemplates, KennelCare is ontworpen om het maximale uit elke bedrijf in de dierenbranche te halen.

Meer informatie
Geheel naar wens in te stellen

Overstapservice / Data migratie
Overstapservice / Data migratie

Overstappen op nieuwe software lijkt altijd een grote stap, geen probleem KennelCare neemt al het werk uit handen voor jullie met onze gratis overstapservice. U hoeft zicht geen zorgen te maken over al uw gegevens of zelfs de instellingen. Onze specialisten helpen u al uw belangrijke informatie over te zetten en uw account in te stellen, zodat u direct aan de slag kunt met KennelCare.

​Data importeren vanuit DIPO, DocaSoft of Excel
Heeft u in het verleden een database opgebouwd in het programma DIPO, DocaSoft of Excel? Dan kunt u eenvoudig uw klanten, dieren en reserveringen overzetten en importeren in ons online reserveringssysteem met onze handige overstapservice. Zo behoudt u uw klanten data en bespaart u tijd omdat u niet alle klanten, dieren en reserveringen één voor één in ons administratiesysteem hoeft toe te voegen. Handig, de overstapservice van KennelCare!

​Gebruikt u een andere programma? Neem contact op!
Gebruikt u een andere programma om uw klanten en reserveringen bij te houden? Neem dan contact met ons op, zodat we samen op zoek kunnen kijken naar de mogelijkheden om uw data eenvoudig over te zetten naar ons online reserveringssysteem.

Meer informatie

Hoge beveiliging en gratis back-ups

Bij KennelCare staat de veiligheid van uw gegevens hoog in het vaandel. Wij nemen dan ook alle maatregelen om ervoor te zorgen dat deze data zo veilig mogelijk is binnen onze software. Uw gegevens worden veilig opgeslagen online in de cloud, zodat u gemakkelijk toegang heeft vanaf elk apparaat dat uw wilt gebruiken, overal, over de hele wereld.

​Daarnaast maakt KennelCare automatisch elke 15 minuten automatisch een back-up van uw data. Zo heeft u hier nooit meer om kijken naar en weet u dat uw data altijd veilig beschikbaar blijft voor uw bedrijf.

Meer informatie
Hoge beveiliging en gratis back-ups

Gratis Next Level Events
Gratis Next Level Events

Maak op een leuke, interactieve en leerzame manier kennis met de mogelijkheden en functies van KennelCare op onze eigen KennelCare Next Level Events. Deze events zijn verspreid door het jaar heen (houdt de website in de gaten voor nieuwe datums) en op verschillende locaties. Tijdens het gratis KennelCare Next Level Event maakt u kennis met het KennelCare systeem. Door middel van een presentatie weet u direct wat alle mogelijkheden en voordelen zijn van het systeem. U volgt diverse workshops waarmee u direct aan de slag gaat en zo direct het online systeem leert kennen. Daarnaast is er voldoende ruimte voor het stellen van vragen en het uitwisselen van ervaringen met andere aanwezigen, en is elk event inclusief gratis lunch.

Meer informatie

Fantastische support (9,3)

Bij KennelCare doen we er alles aan om uw als klant zo goed mogelijk te ondersteunen. Niet voor niks geven onze klanten ons een gemiddelde beoordeling van 9,3. Zo luisteren wij echt naar uw feedback, tips en ideeën en worden deze vaak op korte termijn en soms zelfs dezelfde week nog toegevoegd aan onze software. Daarnaast staat ons supportteam telefonisch stand-by voor uw vragen en kunt u 24/7 per e-mail uw vragen stellen aan het team van KennelCare. Wij helpen u en uw medewerkers bij het beheren en doen er alles aan om uw organisatie verder te laten groeien. Wij staan altijd klaar om uw bedrijf te helpen opstarten, zodat ook u direct van de voordelen en mogelijkheden van KennelCare kunt genieten.

Meer informatie
Fantastische support (9,3)