“Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd”
Kathleen den Dekker,
The Dog Company
Laat jouw klanten online boeken en veilig betalen met o.a. iDeal en houd zelf de controle.
Houd grip en overzicht op je bezetting en afspraken met onze handige planningtools.
Hoe kun je aan de slag gaan met KennelCare? We leggen je het stap voor stap uit.
Bij KennelCare doen we er alles aan om uw als klant zo goed mogelijk te ondersteunen. Niet voor niks geven onze klanten ons een gemiddelde beoordeling van 9,3. Zo luisteren wij echt naar uw feedback, tips en ideeën en worden deze vaak op korte termijn en soms zelfs dezelfde week nog toegevoegd aan onze software. Daarnaast staat ons supportteam telefonisch stand-by voor uw vragen en kunt u 24/7 per e-mail uw vragen stellen aan het team van KennelCare. Wij helpen u en uw medewerkers bij het beheren en doen er alles aan om uw organisatie verder te laten groeien. Wij staan altijd klaar om uw bedrijf te helpen opstarten, zodat ook u direct van de voordelen en mogelijkheden van KennelCare kunt genieten.
Ons support team neemt contact met je op wanneer het jou uitkomt.
Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.
Wij zijn extra enthousiast om jou te laten weten dat we een nieuw hoofdstuk in ons avontuur zijn begonnen. Op woensdagavond 4 oktober, tijdens ons eigen ‘The Next Step’ klantevent in De Vasim in Nijmegen, hebben wij onze nieuwe naam onthuld: aniday.
Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid