fbpx

Ontdek KennelCare tijdens het Next Level Event (8 juni) -> Meld je nu aan!

Logo KennelCare 2020

Geplaatst door

Julia

op:

10 mei 2021

Hondenhotel de Tatelaarhoeve: ”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden”

Jan en Els Berndsen-Aaldering zijn de oprichters van Hondenhotel de Tatelaarhoeve en zijn hun hele leven lang al bezig met de verzorging van dieren. Het begon met een varkensbedrijf in Ooy (gemeente Zevenaar), maar door de komst van de Betuwelijn in 1998 werden ze verplicht om te verhuizen. Het gezin ging verhuizen naar een nieuwe boerderij aan de Tatelaarweg in Didam. Na vele verbouwingen werd het uitgebouwd tot een modern kippenbedrijf, maar door gezondheidsredenen van Jan viel het niet meer mee om voor de kippen te zorgen in verband met fijnstof. Destijds raadde de dierenarts (toen nog R. Pouw van DAP ’t Holland in Duiven) van de familie hen aan om te starten met een hondenhotel, omdat daar veel behoefte aan was volgens hem.

In 2002 begonnen Jan en Els voorzichtig met Hondenhotel de Tatelaarhoeve, maar al snel bleek dit een goede stap. Het hondenhotel werd echt hun ding en het groeide uit tot een bedrijf met een volledige dagtaak. Uiteindelijk zijn ze met de kippen gestopt, zodat ze zich alleen nog maar bezig konden houden met de verzorging van de pensionhonden. Doordat ze groter werden hielp dochter Elise ook al met regelmaat mee en zorgde voor de hondjes als Jan en Els een keer op vakantie gingen. Het bedrijf bleef groeien, maar ook Jan en Els werden een dagje ouder. Dochter Elise en schoonzoon Raymond toonden interesse om Hondenhotel de Tatelaarhoeve in de toekomst over te willen nemen en zo werd het familiebedrijf een feit. 

Hondenhotel de Tatelaarhoeve begon dus eigenlijk allemaal met een idee van de dierenarts?

‘Een kippenbedrijf is een lastige tak en onze dierenarts zei al langere tijd dat mijn ouders een hondenpension moesten beginnen, omdat ze natuurlijk altijd al met dieren in de weer waren. De dierenarts liep ten slotte al meer dan 40 jaar bij onze familie en kende ons zo goed dat hij zeker wist dat het aan ons besteed was. Vroeger fokten mijn ouders namelijk ook met Mechelse Herders en we hadden zelf natuurlijk al honden. Na veel aandringen van de dierenarts zijn mijn ouders daar uiteindelijk toch mee gestart in 2002. Destijds was het nog twee keer tien kennels in het oude gedeelte en dat liep eigenlijk vanaf het begin af aan al heel erg goed. Daarna hebben ze voor de kleinere hondjes nog weer wat bijgebouwd, ongeveer 19 kennels, dus toen zaten we toch al op een kleine 40 kennels.’

‘Toen mijn vriend en ik in 2012 interesse toonden in het bedrijf, gingen we nog verder uitbreiden om het rendabel te maken. Toen is uiteindelijk een grote kippenstal helemaal omgetoverd tot hondenhotel. We hebben het allemaal zelf gebouwd ook eigenlijk, mijn vriend komt oorspronkelijk uit de bouw dus die kon ook alles zelf doen. Anders had het ook echt niet gekund hoor, want als je dat allemaal moet laten doen dan is het niet te betalen. Dus hebben ze eigenlijk alle uurtjes dag en nacht gewerkt om het op te bouwen zoals het nu is. Inmiddels hebben we in totaal 94 kennels dus dat zijn er aardig wat. Zo is het eigenlijk ontstaan allemaal.’

‘De locatie van het voormalige kippenbedrijf was natuurlijk ook echt top voor Hondenhotel de Tatelaarhoeve, omdat we hier eigenlijk vast aan de A12 zitten, dus je bent heel makkelijk de A12 op richting Utrecht, maar je kunt ook naar Duitsland, dus we hebben eigenlijk de klanten overal vandaan want het is wel heel makkelijk te bereiken hier.’

Hondenhotel de Tatelaarhoeve - Teuntje en Cheyenne
De vaste medewerksters van Hondenhotel de Tatelaarhoeve; Teuntje en Cheyenne met de honden

Waarin onderscheidt Hondenhotel de Tatelaarhoeve zich van andere dierenpensions?

‘Ik denk dat wij ons onderscheiden doordat we de honden echt allemaal aangelijnd naar buiten moeten brengen. Er zijn heel veel dierenpensions die eigenlijk met schuiven werken, dus dan kunnen ze de schuif open doen en dan kunnen de honden in hun eigen ruimte naar buiten toe. Wat je dan ook vaak hoort, is dat de honden dan dus één keer per dag ook naar de speelweide gaan. Wij moeten ze dus echt allemaal één voor één uit de binnenkennel halen en ze naar de buitenverblijven brengen. Daar kunnen ze gewoon lekker ravotten buiten, en dan moeten we ze ook allemaal weer één voor één aan de hand naar binnen brengen, dus we hebben wel heel veel contact met de dieren. Je ziet dus ook sneller als er iets is met de honden. We proberen ook meer de thuissituatie na te bootsen op die manier.’

‘Wat we van klanten vaak terug horen is de netheid van ons pension. Dat het hier dus ook niet naar hond stinkt, maar ja…dat is wat we van de klanten horen en daar kan ik zelf niet over oordelen natuurlijk hoe dat bij andere pensions is.’

‘We willen gewoon het beste voor de dieren en daarbij vinden we de 3 R’en altijd heel belangrijk: Rust, Reinheid en Regelmaat’

Hondenhotel de Tatelaarhoeve

Hoe kwam het nieuws bij jullie binnen over de corona maatregelen?

‘Het kwam natuurlijk vrij uit het niets dat het ineens op slot ging en we zouden eigenlijk de 13e op vakantie gaan, maar de week ervoor kregen wij zelf allemaal al corona. Dat kwam eigenlijk ook weer van onze klanten af, omdat zij allemaal terug kwamen van wintersport. Ik was ook de eerste die het had hier, dus we moesten zelf onze vakantie cancelen en die dag ging ook het luchtruim eigenlijk op slot. Toen ik weer een beetje opgeknapt was, heb ik meteen contact opgenomen met Dibevo, want het regende annuleringen.’

‘De eerste week heb ik de annuleringen er zo uit gehaald, maar op een gegeven moment hadden we zoiets van: ‘Dit kan niet, dit kunnen wij zo niet volhouden’. Dat er zoveel geannuleerd werd…dat hebben we natuurlijk ook nog nooit meegemaakt. Toen hebben wij dus wel (uit coulance) de annuleringsvoorwaarden aangepast. Het was normaal gesproken zo dat mensen tot 2 maanden van tevoren kosteloos konden annuleren (want toen werkte we nog niet met aanbetalingen). Vervolgens krijg je de stap tot 1 maand van tevoren annuleren (25%, normaal 50%), tot 2 weken van tevoren annuleren (50%, normaal 75%) en als laatste binnen 2 weken annuleren (75%, normaal 100%)’

‘Toevallig heb ik vorige week nog gekeken, maar we zitten nu aan de 992 annuleringen in totaal sinds corona. Dus op een gegeven moment dachten wij ook van: ‘Hoe moeten we dit nou weer allemaal gaan doen en hoe houden we dit vol?’ Wij hebben natuurlijk ook ons personeel, dus dat waren wel stressvolle tijden voor ons. Het ging van een goedlopend bedrijf naar een moment dat je bijna denkt: ‘We kunnen een bord in de tuin zetten.’

Hoe reageerde de klanten op deze veranderingen?

‘Ik denk van de 50 mensen dat er eentje ‘anders’ reageerde. Ik heb ook geleerd dat je mensen heel goed leert kennen in dit soort periodes. Wij hadden namelijk ook het liefste alles kosteloos geannuleerd, maar dat kan gewoon niet en je moet op een gegeven moment ook aan je bedrijf denken. Af en toe krijg je dan een vervelende reactie van mensen waarvan je het totaal niet verwacht had, dat vind ik wel heel erg moeilijk.’

‘Die klanten vielen dan over het feit dat ze moesten betalen, terwijl we het overal genoteerd hadden. Zelfs toen Corona begon, had ik over die annuleringen nog zoiets van: ‘Nou ja…toemaar, ik gooi ze er wel uit.’ Maar op een gegeven moment was het voor iedereen duidelijk dat je tot 2 maanden van tevoren nog kosteloos kon annuleren en alles, maar mensen kunnen soms zo raar reageren als je aan hun portemonnee komt. Voor sommige klanten heb ik ook heel veel gedaan of dat er een keer iets was met ziekte waar ik nooit moeilijk over gedaan heb, maar nu is het een keer andersom en dan krijg je zo’n reactie. Dat vind ik wel lastig.’

‘Maar we hebben bij Hondenhotel de Tatelaarhoeve veel meer klanten ertussen zitten die echt super lief zijn en die ook echt tegen mij zeggen: ‘Ik betaal gewoon juist het volle bedrag, want ik wil dat jullie blijven bestaan.’ Maar ja… die rottige opmerkingen blijven dan toch altijd hangen. Alles bij elkaar heb ik van al die annuleringen maar een stuk of 10 klanten gehad die echt wel gemeen hebben gereageerd. Daar zat ik wel heel erg mee, maar op een gegeven moment moet je dat proberen los te laten, want daar ga je zelf aan onderdoor.’

Hoe staat het momenteel met de boekingen voor de zomer?

‘We krijgen altijd wel veel nieuwe klanten en dat is eigenlijk nog steeds wel het geval. We merken natuurlijk wel dat de zomer veel later volgeboekt was dan normaal. Normaal zaten wij in november/december al wel vol voor de zomer. Nu zitten we ook al een heel eind vol voor de zomer, maar je merkt wel dat dit pas rond februari het geval was. Dus het is wel fijn dat we voor de zomer nu al zoveel boekingen hebben staan.’

‘Nu werken we via KennelCare ook met aanbetalingen die meteen via iDEAL betaald worden, dat heeft ons ook door deze Corona tijd heen gesleept. Dus de maanden die we nu nog echt als drama ervaren, die kunnen we een beetje doorlopen door de aanbetalingen voor de zomerperiode.’

Wat vinden jullie van de puppy’s die aangeschaft zijn tijdens Corona?

‘Ja, als de baasjes ook voor de honden kunnen blijven zorgen als Corona voorbij is dan is dat prima, maar dat moeten we nog zien. Wat ik wel merk is dat mensen met een puppy bellen of ze de hond kunnen brengen in de zomer, maar zij weten nog niet dat we al vroeg volgeboekt zitten. Dan vraag ik me wel eens af wat er met de hond gaat gebeuren. Soms brengen ze de hond dan naar vrienden, maar als die vrienden dan op het laatst toch afzeggen en de dierenpensions zitten vol, wat gaat er dan gebeuren? De tijd zal het moeten leren.’

‘Ik had het er met onze dierenarts laatst over en daar waren ze wel echt bezorgd over de puppy situatie. Zij merken wel dat er echt veel puppy’s op de praktijk komen waar gewoon niets van deugt. Waar ze echt hebben lopen rotzooien met entingen die niet kloppen of dat de honden ziek zijn. Er zijn momenteel wel echt een soort puppyfabrieken aanwezig, dus dat is wel triest. Er zijn nog steeds mensen die daar geen kaas van gegeten hebben en die via marktplaats of andere sites bij puppy’s terecht komen. Als je een puppy ziet dan ben je natuurlijk al meteen verkocht en dat weten die lui dondersgoed… zo gaat het helaas wel. Maar ik hoorde het echt voor het eerst van de dierenarts die zei: ‘Wat we nu toch allemaal zien…’ Dat schijnt behoorlijk heftig te zijn.’

Hondenhotel de Tatelaarhoeve bedrijf

Ik las dat jullie genoodzaakt waren om te stoppen met het aannemen van een aantal hondenrassen?

‘Wij hebben inderdaad een aantal rassen die wij nu helaas niet meer aannemen en ik leg dat ook altijd aan de mensen uit die nieuw zijn en naar ons bellen. Wij hebben op zich niks tegen dat soort rassen, ik bedoel de honden zijn vaak hartstikke lief. Maar we weten wel uit ervaring dat je die rassen niet samen moet zetten in een groep, want dat kan heel lang goed gaan maar dat kan ook ineens fout gaan en dan heb je wel echt schade. Het zijn toch dieren van andere mensen waar je gewoon voorzichtig mee bent. En een Golden Retriever kan natuurlijk ook vechten, maar als honden als een Stafford of een Amerikaanse Bulldog een andere hond grijpen, dan heb je ze nog niet zo makkelijk van elkaar af.

‘We hebben de ruimte om ze buiten ook apart uit te laten als het moet, maar op een gegeven moment liep het gewoon de spuigaten uit. Want ze kwamen overal vandaan, zelfs uit Amsterdam, omdat wij nog een van de weinige waren destijds die deze honden wel verzorgde. Maar als we ze dus allemaal apart naar buiten moeten doen, dan krijgen wij ook plaatsgebrek met het uitlaten van de honden. Toen hebben we dus op een gegeven moment gezegd dat de honden die altijd al kwamen, nog gewoon welkom zijn. Maar als er nieuwe honden komen dan moeten we helaas zeggen dat we ze niet meer aannemen. Op een gegeven moment wist elk baasje van dat soort rassen ‘Hondenhotel de Tatelaarhoeve’ te vinden en dat liep echt de spuigaten uit.’

‘Verder zijn alle rassen gewoon welkom en je leert uit ervaring ook wel dat alle rassen zo hun specifieke dingetjes hebben. Een herder kan weer wat zenuwachtiger zijn, een boxer noem ik altijd net een kat, want die kunnen zo komisch doen en gek zitten spelen. Een Jack Russel wordt stokoud en zo heeft elk ras wel zijn charmes, dus dat is wel grappig om te zien.’

‘Af en toe zien we wel echt hele leuke namen voorbij komen. We hebben Twix en Bounty, die zijn van dezelfde eigenaar. Van de week hadden we bijvoorbeeld ook een Pepsi die werd aangemeld.’

HONDENHOTEL DE TATELAARHOEVE

Wat zijn de leukste honden trucjes die je gezien hebt?

‘Heel veel honden kunnen natuurlijk een high five of kusjes geven. We hebben ooit een hond gehad waarvan de baas zei: ‘zeg maar geen Ajax tegen de hond, want dan begint hij keihard te blaffen’. Maar je ziet wel echt het gedrag van mensen terug in de honden, de honden lijken vaak écht op de baas. We hebben hier nu ook een Labrador in het pension zitten en het baasje van die hond is altijd zo vrolijk en die hond is gewoon precies hetzelfde. Dat zien we heel vaak, de hond van een relaxed baasje is dan zelf ook vaak heel relaxed. Soms heb je hele zenuwachtige honden en dan zie je dat vaak in de baas ook weer terug.’

Wat zijn de leukste of meest originele hondennamen die je hebt gehoord?

‘Af en toe zien we wel echt hele leuke namen voorbij komen. We hebben Twix en Bounty, die zijn van dezelfde eigenaar. Van de week hadden we bijvoorbeeld ook een Pepsi die werd aangemeld en we hebben Bep & Toos (twee teckels), Sjonnie & Anita (ook twee teckels, zij zijn al wel overleden) en er is een St. Bernhard genaamd Pluuske. Ook hebben we nog de namen Dinges, Kliko, Opa en Porsche. Namen die we vaker horen zijn natuurlijk de namen als Max.’

KennelCare systeem

Hoe zijn jullie bij KennelCare terecht gekomen?

‘Mijn ouders hadden vanaf het begin een ander boekingssysteem en dat was destijds eigenlijk ook zo ongeveer het enige programma op de markt. Het programma was op zich goed, maar op een gegeven moment liep ik er dus wel tegenaan dat ik maar op 1 computer met het systeem kon werken. Daarnaast kostte alle extra modules behoorlijk wat geld. Soms liep ik bijvoorbeeld ook vast in het systeem en dan was de service echt ver te zoeken. Soms had ik ook opmerkingen over het programma, maar het bleef eigenlijk een beetje het programma uit 2000 en dat is het nu nog steeds.’

‘Er was op zich niks mis met onze vorige software, maar als je een keer iets anders wilt dan is het allemaal moeilijk. Je merkt ook gewoon dat klanten steeds meer willen en er moet dus ook steeds meer mogelijk zijn. Dat zorgt bij ons dan ook voor meer registratie.’

‘Op een gegeven moment was ik het van onze vorige boekingssoftware zo zat dat ik contact opgenomen heb met Martijn van KennelCare en toen ben ik ook een keer langs geweest. Destijds waren er nog best wat dingen waarvan ik dacht: ‘Dat moet net even anders’. Dat heb ik nu nog steeds wel met wat dingetjes, maar het wordt steeds beter voor mij. Er zitten ook gewoon veel voordelen aan het systeem van KennelCare. Bijvoorbeeld dat we nu dus werken met de aanbetalingen zoals ik eerder al aangaf. Dat heeft ons wel door deze Corona tijd heen gesleept.’

‘Op een gegeven moment liep onze oude boekingssoftware weer vast en de klantenservice was niet aanwezig en ik zat op dat moment echt met mijn handen in het haar. We hadden vóór Corona echt dagen dat er bijvoorbeeld 30 honden kwamen en 40 opgehaald werden, als je dan zonder software zit dan kun je wel gek worden. Toen was ik het zo zat dat ik diezelfde ochtend Martijn gebeld heb en zei: ‘Red je dat vandaag? Om alles over te zetten naar jullie systeem?’ Dat hebben we toen dus ook gedaan. Dus we zijn eigenlijk echt uit het niets overgestapt naar KennelCare.’

‘Er waren nog een aantal dingen in het systeem die nog niet helemaal waren zoals wij het zouden willen hebben, maar met Martijn en Davy was het contact ook gewoon open naar elkaar toe en ook over de mogelijkheden. Daarnaast zijn er ook een aantal dingen nog voor ons gerealiseerd in het systeem voordat we er echt mee aan de slag gingen en dat is nog steeds het geval. Er zijn nog wel wat dingen die ik graag anders zou zien, maar KennelCare denkt echt met ons mee. Als er iets is dan hoef ik maar te bellen en gaan ze ermee aan de slag, dat is gewoon wel echt heel erg fijn.’

Wat vinden jullie fijn aan het systeem van KennelCare?

‘KennelCare is natuurlijk altijd aan het verbeteren en als er iets is dan bel ik gewoon even. Dat contact gaat dan hartstikke fijn en ze luisteren ook echt.’

‘Wat voor ons ook echt een verbetering is (nu kunnen we natuurlijk niet op vakantie), maar dat ik mijn laptop mee kan nemen op vakantie en gewoon even in kan loggen voor annuleringen en dat soort gekke dingen. Dat soort taken doe ik allemaal zelf, daar zadel ik de meiden niet mee op als ik een keer weg ben. Als je eerder zag met ons vorige boekingssysteem…Ik heb ooit op Curaçao gezeten en toen via Teamviewer met bijna geen internetverbinding, contact proberen te krijgen met mijn computer in Nederland om een aantal zaken te regelen. Dat was zo’n drama en zoveel stress dat de hele vakantie aan gort was en alles liep natuurlijk ook weer vast toen. Dus het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden.’


Wil je meer interviews lezen met gebruikers van KennelCare of op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Klik hier! Wil je een kijkje nemen op de website van Hondenhotel de Tatelaarhoeve? Klik dan hier!

Benieuwd naar wat onze krachtige plannings- en administratie tool voor jouw organisatie kan betekenen? Plan een gratis rondleiding in waarin we jou de belangrijkste functionaliteiten in KennelCare laten zien. We kijken tijdens de rondleiding naar jouw wensen en specifieke behoeften, zodat je goed kunt bepalen of KennelCare ook geschikt is voor jouw organisatie. Daarnaast is er nog de mogelijkheid om ons systeem op je eigen gemak gratis uit te proberen voor 14 dagen.

Vragen?

Wij denken graag mee in oplossingen en helpen jou om de overstap zo gestroomlijnd, eenvoudig, snel en gemakkelijk te laten verlopen. Ons team staat voor je klaar op (+31) (0)24 – 377 37 31 of stuur een e-mail naar info@kennelcare.nl.

Lees meer van KennelCare
Van uitdaging naar oplossing: Het succesverhaal van Op Famke’s Pleats en KennelCare
Hoe KennelCare kan bijdragen aan de groei van jouw dierenbedrijf
3 tips om de bezetting in jouw dierenpension te maximaliseren
4 tips om jouw dierenbedrijf hoger in de Google zoekresultaten te krijgen
Hondenpension Sennyards: “Niet alles meer met de hand te hoeven doen, dat was voor ons de doorslag om te starten met KennelCare.”
4 tips om de marketing voor jouw dierenbedrijf persoonlijk te maken
KennelCare blikt terug op een waardevol & succesvol 2022
5 voordelen van e-mail marketing voor jouw trimsalon
Zo zorg je voor een persoonlijke benadering van je trimsalon klanten
Hondenschool Lingewaard: “Het ideale van KennelCare is dat je alle gegevens door je klanten in kunt laten vullen.”
Tips om de decembermaand speciaal te maken voor jouw trimsalon klanten
Het Next Level Event 2022 was een groot succes!
4 redenen waarom een systeem ervoor zorgt dat jij volgend jaar geen zomerstress meer hebt
KennelCare is verhuisd naar nieuwe razendsnelle servers
KennelCare nu nog simpeler én gebruiksvriendelijker
Dierenpension Excellent: “Ik kan overal mijn afspraken inzien en dat vind ik echt een enorme pré.”
De beste planningstool kiezen voor je dierenbedrijf? Wij helpen je!
5 tips om kosten te besparen voor jouw dierenbedrijf
4 tips om van jouw trimsalon een succes te maken
Hondencentrum Dox: “Het systeem neemt je echt werk uit handen en zorgt voor meer tempo in je werkzaamheden.”
Voordelen van een boekingssysteem voor jouw dierenbedrijf
Hier letten potentiële klanten op wanneer ze op zoek zijn naar een puppycursus
4 effectieve online marketing tips voor jouw dierenbedrijf
Nieuwe prijzen voor KennelCare
5 tips om van jouw dierenpension een succes te maken
Heb je een eigen trimsalon? Probeer dan deze 5 valkuilen te voorkomen
Hondenhotel Vlieland: “De klant kan eigenlijk al zijn gegevens zelf invullen en jij hebt daar dus geen werk meer aan.”
5 tips waarmee je no-shows voorkomt in je trimsalon
Met deze 4 tips maak je van een nieuwe klant een vaste klant
Dierenpension de Bommel: “Waar wij heel blij mee zijn is dat het systeem aangepast wordt als we vragen om nieuwe opties.”
5 redenen om cadeaubonnen in te zetten voor jouw trimsalon
Hier letten jouw potentiële klanten op voordat ze kiezen voor een dierenpension
Voordelen van online boeken voor jouw trimsalon
Hondenschool Renga: “KennelCare denkt mee en draagt oplossingen en functies aan die mij weer makkelijker met het systeem laten werken.”
4 besparingstips voor jouw trimsalon
De voordelen van een krachtige reviewpagina voor jouw dierenbedrijf
Deze 5 tips maken de Instagram pagina van jouw dierenpension succesvol
Omzet verhogen? Dit zijn de 6 beste producten om te verkopen
Zo stimuleer je mond-tot-mond reclame voor je hondenschool
2 tips om nog efficiënter te kunnen werken met de vernieuwde KennelCare versie
Dierenpension ’t Laarbroek: “De grootste voordelen voor ons zijn dat je niet zelf hoeft te tellen hoeveel honden er zijn en continu kunt zien wat je bezetting is.”
De tips van deze week voor optimaal gebruik van de vernieuwde KennelCare versie
7 essentiële onderdelen voor de website van jouw dierenpension
Het is een feit: De compleet vernieuwde versie van KennelCare is gelanceerd!
7 tips om nieuwe klanten te werven voor je trimsalon
The Dog Company: “Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd.”
Zo digitaliseer je contracten voor je dierenasiel
Zo mis je nooit meer verjaardagen van je dieren
5 tips om klanten een warm welkom te geven in je pension
10 jaar KennelCare: Hoe het allemaal begon
KennelCare updates februari 2022 met het oplichten van klant- en dieropmerkingen, mogelijkheid van wallet betalingen bij het inchecken en meer!
De 7 beste manieren om je bedrijf in de dierenbranche te promoten
Tip voor alle producten: Documenten uploaden
Tip voor alle producten: Kortingscodes toevoegen
KennelCare updates januari 2022 met een vernieuwde Snelstart koppeling, dagopvang dagen annuleren vanuit ‘Mijn account’ en nog veel meer!
Met deze 5 tips hoeft je hond zich nooit meer eenzaam te voelen
Tip voor alle producten: Formulier velden
Wat kun je verwachten van KennelCare in 2022?
Tip voor alle producten: Het toevoegen van taken
KennelCare updates december 2021 met alleen de eerste boeking als concept, een extra optie voor het kortingstarief, een grote verrassing… en meer!
KennelCare blikt terug op 2021
Tip voor hondenscholen: De weekkalender
Dierenpension De Driehoek: “Ik ben echt tevreden over KennelCare. Wij hebben heel veel voordelen gekregen met dit systeem en het is makkelijk in gebruik.”
Tip voor trimsalons: De overzichtelijke agenda en het toevoegen van herhaalde afspraken
KennelCare updates november 2021 met een RSS feed waarmee dierenasielen dieren kunnen tonen op de website, herhaalde afspraken voor trimsalons en meer!
Klantcontact verbeteren? Zo doe je dat!
Tip voor dierenpensions: De planningskalender
Hondencentrum Bijndelsveld: “Mijn vaste klanten kunnen zelf een reservering plaatsen, ik merk dat ze dat heel erg fijn vinden.”
KennelCare updates oktober 2021 met een overzicht van integratie tools, het koppelen van documenten aan klanten of dieren en meer!
Hondenschool Jottem: ”Vroeger had ik een planbord, nu heb ik KennelCare. Dat werkt veel overzichtelijker voor mij”
Succesvolle dagen en enthousiaste reacties op de Dibevo Vakbeurs 2021
KennelCare updates september 2021 met herhaalde taken toevoegen aan je agenda, kennelkaarten voor dierenasielen en meer!
5 redenen waarom een digitale agenda je werk als dierprofessional makkelijker maakt
Puppy’s kunnen al vlak na hun geboorte communiceren met mensen
Kom kennis maken met KennelCare op de Dibevo vakbeurs!
5 tips om meer online verkeer naar je website te genereren
Dit waren de populairste kattenrassen van 2020!
KennelCare updates augustus 2021 met eenvoudig nieuwsbrieven versturen, kennelkaarten stijlen naar wens en meer!
Dierenpensions volgeboekt, de zomervakantie zorgt voor extreme drukte
Antibioticaresistente bacteriën ontdekt in hondenvoer
KennelCare updates juli 2021 met boekingen samenvoegen een nieuw vaccinatieoverzicht en meer!
Meer online reviews verzamelen doe je zo!
KennelCare updates juni 2021 met de lancering van Dierenasiel v1.0 en meer!
Hondenschool 101: ”Je moet het gewoon doen en het zelf ervaren. Gelukkig konden we ook goed bij KennelCare terecht voor vragen en hulp, dus uiteindelijk werd het alleen maar makkelijker”
Dit waren de populairste hondenrassen van 2020!
KennelCare updates mei 2021 met gecombineerde agenda’s en meer!
Hondenschool Goes: ”Ik ben gewoon super tevreden en dat vertel ik ook aan collega’s van andere hondenscholen!”
Dit waren de populairste kattennamen van 2020!
Hondenhotel de Tatelaarhoeve: ”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden”
KennelCare update april 2021 met: vernieuwde formulieren en velden, filters voor het boekingen overzicht en meer!
Dierenpension De Borgelinckshof: ”Ik kan niks bedenken wat ik mis in het systeem, ik heb KennelCare zelf juist ook aanbevolen aan andere dierenpensions”
6 handige Corona functies van KennelCare die je niet mag missen!
Dierenpension Olieke: ”Wij hadden het vrij snel onder de knie! Het is een kwestie van het durven doen”
KennelCare updates maart 2021 met: nieuwe vormgeving, lancering weekkalender, lancering grootboek en meer!
Is jouw bedrijf ‘mobiel vriendelijk’?
Dit waren de populairste hondennamen van 2020!
KennelCare updates februari 2021 met: Klant rechten, dier eigenschappen, In-en-uitchecken ongedaan maken, verplaatsen privélessen en meer!
Dagelijks nieuwe aanmeldingen voor de puppycursus? Zo houd je de planning overzichtelijk!
Januari 2021 update met: Lancering Dierenoppas product, eenvoudig lesdagen verschuiven, e-mails met bijlagen versturen, BTW grondslag en meer!
Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid