fbpx

Klant- en diermanagement

Met KennelCare heb je al jouw klant- en diergegevens op één centrale plek en kan je deze op elk moment van de dag inzien of wijzigen. Zoek, vind en beheer alle gegevens van je klanten en dieren, zoals vaccinaties en andere belangrijke informatie.

Probeer 14 dagen gratis uit

Klant- en diermanagement
Klantmanagement

Met klantmanagement heb je per klant inzicht in al zijn of haar gegevens. Je kunt zien welke dieren bij welke klanten horen, welke boekingen zij hebben gemaakt en in hoeverre je al hebt gecommuniceerd met hen via e-mails. Daarnaast kun je belangrijke notities toevoegen bij klanten en heb je de mogelijkheid om hen speciale rechten te geven voor het klantenportaal.

Diermanagement

Met diermanagement heb je inzicht in de gegevens van alle dieren en kun je per dier belangrijke gegevens verwerken. Denk hierbij aan o.a. medicatie, vaccinaties, het gedrag en de voedingsgegevens. Ook bij de dieren kun je notities plaatsen en heb je de mogelijkheid om verschillende eigenschappen aan de dieren te koppelen.

Klant- en diermanagement

Probeer 14 dagen gratis uit

Handige functies die het jou makkelijker maken

KennelCare heeft tal van handige functies om jouw bedrijfsproces te optimaliseren. Weg met papieren agenda’s of verouderde software en ontdek de mogelijkheden en voordelen van KennelCare.

󰢏
Laat jouw klanten online boeken en veilig betalen met o.a. iDeal en houd zelf de controle.
󰃭
Houd grip en overzicht op je bezetting en afspraken met onze handige planningtools.
󰪋
Zoek, vind en beheer eenvoudig en snel alle klant- en diergegevens.
󱔗
Handige rapporten die jou helpen om meer inzicht te geven in je belangrijkste data.
󰃦
Verstuur nieuwsbrieven, creëer kortingscodes en haal meer uit je klanten.
󰠟
Verstuur facturen, verwerk betalingen en houd grip op je omzet.
“Waar wij heel blij mee zijn is dat KennelCare aangepast wordt als we vragen om nieuwe opties”
Caroline van de Lagemaat,
eigenaar Dierenpension de Bommel
“Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd”
Kathleen den Dekker,
eigenaar The Dog Company
“Vroeger had ik een planbord, nu heb ik KennelCare. Dat werkt veel overzichtelijker voor mij”
Sharon Rademaker,
eigenaar Hondenschool Jottem
“De grootste voordelen voor ons zijn dat je niet zelf hoeft te tellen hoeveel honden er zijn en continu kunt zien wat je bezetting is”
Tinka Heijligers,
eigenaar Dierenpension 't Laarbroek
“Ik ben echt tevreden over KennelCare. Wij hebben heel veel voordelen gekregen met dit systeem en het is makkelijk in gebruik”
Astrid Huser-Scholing,
eigenaar Dierenpension De Driehoek
“Niet alles meer met de hand te hoeven doen, dat was voor ons de doorslag om te starten met KennelCare”
Marjon Branten,
eigenaar Hondenpension Sennyards
Wat klanten zeggen over KennelCare
Meer weten? Plan een telefonische demo

Ons support team neemt contact met je op wanneer het jou uitkomt.

KennelCare tevreden klanten
Laatste nieuws van KennelCare
Van uitdaging naar oplossing: Het succesverhaal van Op Famke’s Pleats en KennelCare
Hoe KennelCare kan bijdragen aan de groei van jouw dierenbedrijf
3 tips om de bezetting in jouw dierenpension te maximaliseren
4 tips om jouw dierenbedrijf hoger in de Google zoekresultaten te krijgen
Hondenpension Sennyards: “Niet alles meer met de hand te hoeven doen, dat was voor ons de doorslag om te starten met KennelCare.”
4 tips om de marketing voor jouw dierenbedrijf persoonlijk te maken
KennelCare blikt terug op een waardevol & succesvol 2022
5 voordelen van e-mail marketing voor jouw trimsalon
Zo zorg je voor een persoonlijke benadering van je trimsalon klanten
Hondenschool Lingewaard: “Het ideale van KennelCare is dat je alle gegevens door je klanten in kunt laten vullen.”
Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Nieuw, maar vertrouwd: Welkom aniday!

Wij zijn extra enthousiast om jou te laten weten dat we een nieuw hoofdstuk in ons avontuur zijn begonnen. Op woensdagavond 4 oktober, tijdens ons eigen ‘The Next Step’ klantevent in De Vasim in Nijmegen, hebben wij onze nieuwe naam onthuld: aniday.

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid