“Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd”
Kathleen den Dekker,
The Dog Company
The Next Step – een bijeenkomst voor onze klanten (Wo. 4 oktober) -> Meld je nu aan!
Laat jouw klanten online boeken en veilig betalen met o.a. iDeal en houd zelf de controle.
Houd grip en overzicht op je bezetting en afspraken met onze handige planningtools.
Hoe kun je aan de slag gaan met KennelCare? We leggen je het stap voor stap uit.
Probeer 14 dagen gratis uit
Met klantmanagement heb je per klant inzicht in al zijn of haar gegevens. Je kunt zien welke dieren bij welke klanten horen, welke boekingen zij hebben gemaakt en in hoeverre je al hebt gecommuniceerd met hen via e-mails. Daarnaast kun je belangrijke notities toevoegen bij klanten en heb je de mogelijkheid om hen speciale rechten te geven voor het klantenportaal.
Met diermanagement heb je inzicht in de gegevens van alle dieren en kun je per dier belangrijke gegevens verwerken. Denk hierbij aan o.a. medicatie, vaccinaties, het gedrag en de voedingsgegevens. Ook bij de dieren kun je notities plaatsen en heb je de mogelijkheid om verschillende eigenschappen aan de dieren te koppelen.
Probeer 14 dagen gratis uit
KennelCare heeft tal van handige functies om jouw bedrijfsproces te optimaliseren. Weg met papieren agenda’s of verouderde software en ontdek de mogelijkheden en voordelen van KennelCare.
Ons support team neemt contact met je op wanneer het jou uitkomt.
Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.
Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid