“Mijn vaste klanten kunnen zelf een reservering plaatsen, ik merk dat ze dat heel erg fijn vinden”
Nancy van Doornen,
Hondencentrum Bijndelsveld
The Next Step – een bijeenkomst voor onze klanten (Wo. 4 oktober) -> Meld je nu aan!
Laat jouw klanten online boeken en veilig betalen met o.a. iDeal en houd zelf de controle.
Houd grip en overzicht op je bezetting en afspraken met onze handige planningtools.
Hoe kun je aan de slag gaan met KennelCare? We leggen je het stap voor stap uit.
Probeer 14 dagen gratis uit
Wanneer je klanten boekingen plaatsen, houd je dus zelf de controle over welke boekingen je wilt goedkeuren en welke afgekeurd mogen worden. Je hoeft alleen maar even de gegevens van de klant te controleren, en je bent klaar. Zo zal je nooit het probleem hebben dat je ineens een dubbele afspraak hebt en klanten moet teleurstellen.
Je klanten betalen met KennelCare altijd veilig. Dit kunnen zij doen met betaalmogelijkheden als iDeal (NL), MisterCash (BE), Bancontact, Sofort banking (DE), PayPal, CreditCard, etc. Het maakt dus niet uit of je klanten uit het buitenland komen, want daar hebben we aan gedacht! De betalingen worden automatisch verwerkt in het KennelCare systeem, waardoor je direct weet wie er wanneer heeft betaald.
Het klantportaal van KennelCare kun je ook koppelen aan je eigen website. Zo geef je klanten de mogelijkheid om snel en makkelijk via je website een boeking te plaatsen, zonder dat ze KennelCare apart moeten openen in hun webbrowser of op hun telefoon.
Probeer 14 dagen gratis uit
KennelCare heeft tal van handige functies om jouw bedrijfsproces te optimaliseren. Weg met papieren agenda’s of verouderde software en ontdek de mogelijkheden en voordelen van KennelCare.
Ons support team neemt contact met je op wanneer het jou uitkomt.
Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.
Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid