fbpx

Geplaatst door

Sanne

op:

18 maart 2022

10 jaar KennelCare: Hoe het allemaal begon

Dit is een speciaal jaar voor ons, want we vieren het 10 jarig jubileum van KennelCare! Het leek ons daarom leuk om je een kijkje te geven in hoe het bedrijf is ontstaan en hoe KennelCare zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld. En wie kunnen we daar beter voor inschakelen dan de eigenaren zelf: Martijn en Davy! Voor deze gelegenheid hebben zij een aantal vragen beantwoord waarbij alle ins & outs van KennelCare naar boven komen. Hoe was de schooltijd van de mannen, hoe hebben ze elkaar ontmoet en wat was de reden om te starten met KennelCare? Lees snel verder om achter de antwoorden te komen!

Wat vliegt de tijd.. alweer 10 jaar KennelCare! Hoe is het idee ontstaan om te starten met KennelCare? 

“Het is ontstaan door een website klant van We Are Konzept. Het was een dierenpension die een reserveringsformulier wilde om makkelijker via de website reserveringen binnen te krijgen. En toen we die vraag binnenkregen, hadden we wel meer ideeën over hoe we daar meer uit konden halen voor hun. Zoals dat ze die reservering ook in een soort beheersysteem konden gaan beheren. Zij hadden hier ook weer ideeën over en dat was eigenlijk de start.”

“Ze wilden digitaal gaan en toen waren er alleen maar systemen die installeerbaar waren, verouderde systemen. Ze wilden vooroplopen met hun bedrijf, en toen kwamen ze bij ons voor een nieuwe website en hebben we een reserveringsformulier voor ze gemaakt. Dat hebben we uitgerold naar een heel systeem waarin ze de reserveringen ook konden beheren. Met daarbij een omgeving waar klanten dan ook op in konden loggen en zelf reserveringen konden maken. Dat was dan de start van KennelCare. Toen kwamen we via via bij een tweede klant die ook wel interesse had in zo’n systeem, en toen is het balletje gaan rollen. Toen dachten we, kunnen we daar niet meer betekenen? En kunnen we dit niet uit gaan bouwen? Toen zijn we los van de opdracht van het dierenpension het nieuwe systeem gaan bouwen. Dat was eigenlijk de eerste versie van KennelCare.”

Hoe zijn jullie bij elkaar gekomen als compagnons?

Martijn: “Wij hebben elkaar een aantal jaar geleden leren kennen. De vrouw van Davy werkte hier een paar kantoren verderop als interieurontwerpster. En ik had toen een vriendin die stage liep bij datzelfde bedrijf. Die twee zijn in gesprek gekomen en toen hebben Davy en ik kennisgemaakt. Vervolgens ben ik naar het kantoor van Davy geweest in Boxmeer. Davy ontplofte qua opdrachten, dus die kon wel wat hulp gebruiken. Het klikte meteen goed tussen ons en de samenwerking verliep ook erg soepel. We hebben toen vaak met elkaar gesproken, zijn uit eten geweest, en hebben gekeken of we samen verder iets op konden starten om grotere opdrachten aan te kunnen. En vanuit daar zijn we eigenlijk met We Are Konzept gestart, het internetbureau. Dit was vanuit Boxmeer, en daarna zijn we bij Davy aan huis begonnen. Hij had een mooie kantoorruimte thuis die voor ons goed van pas kwam. Na daar een tijd gewerkt te hebben, zij we hier in Nijmegen terecht gekomen.”

1e kantoor KennelCare, Boxmeer

En na hoeveel jaar zaten jullie in Nijmegen? Hoe lang duurde dat?

“In september 2012 hebben we ons ingeschreven bij de KVK, en daarvoor hadden we al heel veel dingen samen gedaan en gesprekken gehad. In februari 2016 zijn we naar het huidige gebouw in Nijmegen gegaan.”

Kantoor, Nijmegen

Kunnen jullie kort iets vertellen over jullie jeugd? Schooltijd, beslissing om eigen bedrijf te beginnen etc.

Davy: “Ik heb eerst een MBO opleiding gedaan en afgerond. Toen ben ik gestart met een HBO opleiding en eigenlijk tegelijkertijd, aan het einde van de MBO studie, ben ik gestart met een eigen bedrijf. Dit was mijn eerste internetbureau, FWD Design. Na het behalen van mijn propedeuse, ben ik gestopt met de opleiding om fulltime verder gegaan met mijn droom en me vol te kunnen focussen op mijn eigen bedrijf. Ik zag veel toekomst in het ondernemerschap en het bedrijf. Het is niet bij ons met de paplepel ingegoten, er zit geen ondernemersbloed in de familie. Ik zag kansen en ik vond het leuk, en je moet doen wat je leuk vindt. In eerste instantie had ik kleine opdrachtjes, maar zo probeerde ik naamsbekendheid te ontwikkelen en kreeg ik steeds grotere klanten. Je moet er veel vrije tijd in stoppen. Je bent nog bezig met je studie, dus dan ga je heel veel ‘s avonds doen om je bedrijf voor elkaar te krijgen. Ik ben letterlijk vanuit de zolderkamer begonnen. Uiteindelijk kon ik een eigen kantoor in Boxmeer huren en zo ben ik doorgegroeid totdat ik Martijn tegenkwam. Dat is in een vogelvlucht mijn opleiding en carrière.”

Martijn: “Ik heb eerst in Nijmegen een opleiding ICT gedaan, na de middelbare school. Dat was puur, omdat ik graag naar het grafisch lyceum in Utrecht wilde, maar nog geen 18 was. Die heb ik ook afgerond en daarna ben ik naar Utrecht gegaan. Daar ben ik begonnen aan een 4 jarige MBO opleiding. En vanuit daar heb ik stage gelopen bij een bedrijf en daar ben ik toen blijven plakken. Tijdens die stage heb ik ook een eigen bedrijf opgestart. Ik had me ingeschreven bij de KVK en daar ben ik mee verder gegaan. In de tussentijd heb ik ook nog bij een ander bedrijf gewerkt om ervaring op te dien en te zien hoe dit bedrijf te werk gaat. Daarna heb ik ook nog in Cuijk gewerkt en in de tussentijd had ik nog steeds mijn eigen bedrijf. Daar heb ik 1 jaar gewerkt en toen kwam ik erachter dat het echt niks voor mij is om voor iemand te werken. Toen ben ik fulltime voor mezelf verder gegaan. Mijn bedrijf had de naam MT Media. Naast websites deed ik ook veel fotografie. Studiofotografie en bruiloft fotografie. Ik heb op de bruiloft van Davy en Niki mogen fotograferen. Voor websites deed ik voornamelijk grafische dingen, dus ik ontwierp onder andere foldertjes. Het leukste vond ik vooral echt de websites ontwerpen en die verder door ontwikkelen. Mijn ouders zijn ook allemaal niet ondernemend, dus het is gewoon geleidelijk gaan rollen.”

Hoe kijken jullie terug op het begin van KennelCare? Kwamen de klanten al snel binnen of waren er ook wat tegenslagen?

“10 jaar terug, dat is al even geleden… We deden KennelCare er eerst bij, het internetbureau had toen de hoofdfocus. Daar zaten op dat moment de meeste kansen dachten we. Daardoor groeide KennelCare eigenlijk langzamer, omdat dat niet onze volle aandacht had. Tot we denk ik 2 jaar later meerdere klanten kregen en het meer onze aandacht begon te trekken. We wilden er toen meer tijd in gaan stoppen. Het is stapsgewijs gegroeid, omdat er steeds meer vraag naar kwam. Toen hebben we weer een nieuwe versie ontwikkeld van KennelCare, ook voor een steeds groter publiek. En toen groeide het ook weer, vooral via mond tot mond.”

Was er wel een bepaald punt waarop jullie zeiden, we gaan nu vol op KennelCare en we laten We Are Konzept voor wat het is?

“Dat is ergens in 2018 geweest. Daarvoor hebben we veel in het voren geïnvesteerd. Alleen niet met de kennis die we nu hebben. We hadden toen heel veel website opdrachten, dat was toen onze hoofdtak. Continu websites en webwinkels bouwen. Ergens in 2018 merkten we dat er veel meer vraag was naar KennelCare. Toen hadden we erg veel geld en tijd geïnvesteerd om het product te laten worden wat het nu eigenlijk is. We wilden een goed product hebben dat goed werkt in de markt. En sowieso hebben we eerst gezorgd voor klanttevredenheid, we wilden een goed product leveren. Dan maar iets meer werken, de inkomsten haalden we nog uit We Are Konzept. En daardoor konden we blijven investeren in KennelCare. Later zijn we verder gaan kijken naar groei van klanten en hoe we het product nog verder ontwikkeld konden krijgen. Vanaf 2012 was de eerste versie van KennelCare, 2014/2015 de tweede versie, en vanaf 2018 de derde versie.”

Martijn en Davy, Kantoor Nijmegen

Weten jullie nog wie jullie eerste klant was? En zijn zij nu nog steeds klant?

“Dierenhotel De Papenheuvel in Afferden. Zij waren als eerste klant en na al die jaren nog steeds. Dat geeft wel aan dat we echt gaan voor klanttevredenheid. Ondanks de groei, sluit het product nog steeds aan bij hun.”

Op welke momenten en/of ontwikkelingen zijn jullie het meest trots als ondernemers?

Davy: “Het is in ieder geval al mooi dat je ziet dat er honderdduizenden mensen gebruik maken van je systeem. Dus niet alleen onze klanten, maar de klanten van onze klanten maken natuurlijk ook actief gebruik van het ‘Mijn Account’ gedeelte. Dat zijn er nu al zoveel, dus het is wel mooi om te zien dat wij een product hebben gemaakt wat zo’n groot gedeelte van Nederland bereikt. Al die huisdiereigenaren, dat vind ik erg mooi om te zien. Dat je zoveel goede klantreacties krijgt geeft ook wel voldoening. Sinds 2018 leggen we niet alleen meer de focus op dierenpensions, maar hebben we onze software uitgebreid met producten voor hondenscholen, uitlaatservices, trimsalons, dierenoppas en dierenasielen. Doordat we steeds meer producten gingen ontwikkelen, zijn we ook gegroeid als team. Je start met z’n tweeën met een product en ondertussen zitten we hier met 8 man aan hetzelfde product te werken. Dat is ook wel mooi, dat je team meegroeit.”

Martijn: “Ik denk dat we zeker trots zijn op het product zelf. Dat we een platform hebben dat nog redelijk uniek is in de hele branche. Als je dan een beetje naar de con-collega’s kijkt, zitten ze allemaal nog op een verouderd systeem. En hier en daar zijn er nog wat kleinere partijen, maar die zijn lang niet zo actief als ons. Ik vind het gewoon een geweldig systeem.”

Wat zijn jullie plannen voor de toekomst van KennelCare?

“Er ligt nog zoveel perspectief voor ons, en doorgroeimogelijkheden voor het hele systeem. We willen ons in ieder geval goed op de kaart zetten met een nieuwe bedrijfsnaam. En de producten die dadelijk nog voor een groot deel verbeterd worden, zoals de uitlaatservice en het dierenasiel. We willen die markt nog beter aanboren met nieuwe klanten. Uitbreiding naar het buitenland is ook zeker iets waar we aan denken. Niet alleen meer Nederland en België, maar ook internationaal stappen gaan maken. Daarnaast ook uitbreiding van het team op kantoor, daar zal het een en ander gaan veranderen de komende jaren.”

“We willen continu blijven werken aan steeds simpelere, maar toch uitgebreide software voor klanten. Ons doel is om altijd te blijven werken aan een zo simpel mogelijke ervaring voor klanten.”

Zijn er nog doelen die jullie graag willen bereiken in de komende 10 jaar KennelCare?

“Ons doel is dat KennelCare in de toekomst wereldwijd gebruikt wordt, dat zou echt een kick geven. Het zou super gaaf zijn als ons systeem in meerdere landen gebruikt wordt.”

En denken jullie dat dat in de komende 10 jaar gaat lukken?

“Het heeft er absoluut potentie voor. Natuurlijk zit er in het buitenland wel meer concurrentie, maar dan nog hebben we zo’n uniek en uitgebreid product. In vergelijking tot andere internationale software zijn wij een stuk uitgebreider op veel fronten. Daarnaast gaan we ervoor om elk jaar het aantal klanten te verdubbelen. Als je kijkt naar afgelopen jaren, hebben we dat ook wel elk jaar gedaan. Behalve in de Corona jaren was het een wat grotere uitdaging. De jaren daarvoor is het elk jaar verdubbeld in groei. Dat willen we graag doorzetten.”

Zijn er uitdagingen voor de toekomst waar jullie mee te maken kunnen krijgen?

“De uitdagingen zullen vooral in het buitenland liggen. Dat zal sowieso een hele grote uitdaging zijn, in ieder geval als je dezelfde service en kwaliteit wilt bieden zoals we hier in Nederland hebben. En concurrentie is ook een uitdaging. Wij waren er redelijk vroeg bij met een online webapplicatie, maar de markt zit ook niet stil. Je ziet natuurlijk steeds meer bedrijven oppoppen, dus dat zal ook altijd een ding zijn dat we in de gaten moeten houden. Daar kunnen we wel tegenaan lopen, maar voor nu lopen we nog ver voor, dus dat is een goed teken.”

En hoe denken jullie deze concurrentie aan te kunnen?

“Klanttevredenheid is 1, goed product leveren is 2, goede support leveren 3. Deze dingen zal elk bedrijf wel zeggen. Wat ons echt uniek maakt is continuïteit en doorgroei van functionaliteiten en het luisterend oor naar de klanten. We hebben geen standaard boekingssysteem, het is specifiek voor de branche gemaakt op basis van feedback van klanten. We voeren die feedback van klanten ook wekelijks door. Het is echt een maatpak voor ze.”

Hebben jullie nog tips voor ondernemers die aan het begin staan van hun eigen bedrijf?

“Eerst goed onderzoek doen naar wat de markt wilt. Wij hebben in het begin niet echt eerst gekeken hoe de markt van dierenpensions eruit zag. Toen we steeds meer aanvragen kregen voor onze software gingen we eens kijken hoeveel dierenpensions er eigenlijk zijn. En hoeveel hondenscholen zijn er, wat voor software is er, wat doet de concurrentie en hoe kunnen wij ons daarin onderscheiden. Ik denk dat dat wel belangrijk is als je gaat beginnen. Als je echt als internetbureau gaat beginnen moet je sowieso iets onderscheidends hebben. Het idee is erg belangrijk. Heb je een goed idee? Dan moet je het ook altijd proberen. Je hebt niks te verliezen. Er zijn genoeg vrije uren naast school of werk die je kunt besteden om het gewoon uit te proberen. En daarvan leer je het meest. Als het dan mislukt kun je altijd zeggen dat je het geprobeerd hebt. Om het samen te vatten: Als je een goed idee hebt, doe goed vooronderzoek, probeer het uniek te maken en ga het dan gewoon doen!”


Benieuwd naar wat onze krachtige plannings- en administratie tool voor jouw organisatie kan betekenen? Plan een gratis rondleiding in waarin we jou de belangrijkste functionaliteiten in KennelCare laten zien. We kijken tijdens de rondleiding naar jouw wensen en specifieke behoeften, zodat je goed kunt bepalen of KennelCare ook geschikt is voor jouw organisatie. Daarnaast is er nog de mogelijkheid om ons systeem op je eigen gemak gratis uit te proberen voor 14 dagen.

Vragen?

Wij denken graag mee in oplossingen en helpen jou om de overstap zo gestroomlijnd, eenvoudig, snel en gemakkelijk te laten verlopen. Ons team staat voor je klaar op (+31) (0)24 – 377 37 31 of stuur een e-mail naar info@kennelcare.nl.

Wil je meer blogs lezen of op de hoogte blijven van onze laatste updates? Klik hier!

Lees meer van KennelCare
Van uitdaging naar oplossing: Het succesverhaal van Op Famke’s Pleats en KennelCare
Hoe KennelCare kan bijdragen aan de groei van jouw dierenbedrijf
3 tips om de bezetting in jouw dierenpension te maximaliseren
4 tips om jouw dierenbedrijf hoger in de Google zoekresultaten te krijgen
Hondenpension Sennyards: “Niet alles meer met de hand te hoeven doen, dat was voor ons de doorslag om te starten met KennelCare.”
4 tips om de marketing voor jouw dierenbedrijf persoonlijk te maken
KennelCare blikt terug op een waardevol & succesvol 2022
5 voordelen van e-mail marketing voor jouw trimsalon
Zo zorg je voor een persoonlijke benadering van je trimsalon klanten
Hondenschool Lingewaard: “Het ideale van KennelCare is dat je alle gegevens door je klanten in kunt laten vullen.”
Tips om de decembermaand speciaal te maken voor jouw trimsalon klanten
Het Next Level Event 2022 was een groot succes!
4 redenen waarom een systeem ervoor zorgt dat jij volgend jaar geen zomerstress meer hebt
KennelCare is verhuisd naar nieuwe razendsnelle servers
KennelCare nu nog simpeler én gebruiksvriendelijker
Dierenpension Excellent: “Ik kan overal mijn afspraken inzien en dat vind ik echt een enorme pré.”
De beste planningstool kiezen voor je dierenbedrijf? Wij helpen je!
5 tips om kosten te besparen voor jouw dierenbedrijf
4 tips om van jouw trimsalon een succes te maken
Hondencentrum Dox: “Het systeem neemt je echt werk uit handen en zorgt voor meer tempo in je werkzaamheden.”
Voordelen van een boekingssysteem voor jouw dierenbedrijf
Hier letten potentiële klanten op wanneer ze op zoek zijn naar een puppycursus
4 effectieve online marketing tips voor jouw dierenbedrijf
Nieuwe prijzen voor KennelCare
5 tips om van jouw dierenpension een succes te maken
Heb je een eigen trimsalon? Probeer dan deze 5 valkuilen te voorkomen
Hondenhotel Vlieland: “De klant kan eigenlijk al zijn gegevens zelf invullen en jij hebt daar dus geen werk meer aan.”
5 tips waarmee je no-shows voorkomt in je trimsalon
Met deze 4 tips maak je van een nieuwe klant een vaste klant
Dierenpension de Bommel: “Waar wij heel blij mee zijn is dat het systeem aangepast wordt als we vragen om nieuwe opties.”
5 redenen om cadeaubonnen in te zetten voor jouw trimsalon
Hier letten jouw potentiële klanten op voordat ze kiezen voor een dierenpension
Voordelen van online boeken voor jouw trimsalon
Hondenschool Renga: “KennelCare denkt mee en draagt oplossingen en functies aan die mij weer makkelijker met het systeem laten werken.”
4 besparingstips voor jouw trimsalon
De voordelen van een krachtige reviewpagina voor jouw dierenbedrijf
Deze 5 tips maken de Instagram pagina van jouw dierenpension succesvol
Omzet verhogen? Dit zijn de 6 beste producten om te verkopen
Zo stimuleer je mond-tot-mond reclame voor je hondenschool
2 tips om nog efficiënter te kunnen werken met de vernieuwde KennelCare versie
Dierenpension ‘t Laarbroek: “De grootste voordelen voor ons zijn dat je niet zelf hoeft te tellen hoeveel honden er zijn en continu kunt zien wat je bezetting is.”
De tips van deze week voor optimaal gebruik van de vernieuwde KennelCare versie
7 essentiële onderdelen voor de website van jouw dierenpension
Het is een feit: De compleet vernieuwde versie van KennelCare is gelanceerd!
7 tips om nieuwe klanten te werven voor je trimsalon
The Dog Company: “Automatisering van het inschrijfproces en versturen van e-mails zijn grote voordelen voor ons, het bespaart ons enorm veel tijd.”
Zo digitaliseer je contracten voor je dierenasiel
Zo mis je nooit meer verjaardagen van je dieren
5 tips om klanten een warm welkom te geven in je pension
10 jaar KennelCare: Hoe het allemaal begon
KennelCare updates februari 2022 met het oplichten van klant- en dieropmerkingen, mogelijkheid van wallet betalingen bij het inchecken en meer!
De 7 beste manieren om je bedrijf in de dierenbranche te promoten
Tip voor alle producten: Documenten uploaden
Tip voor alle producten: Kortingscodes toevoegen
KennelCare updates januari 2022 met een vernieuwde Snelstart koppeling, dagopvang dagen annuleren vanuit ‘Mijn account’ en nog veel meer!
Met deze 5 tips hoeft je hond zich nooit meer eenzaam te voelen
Tip voor alle producten: Formulier velden
Wat kun je verwachten van KennelCare in 2022?
Tip voor alle producten: Het toevoegen van taken
KennelCare updates december 2021 met alleen de eerste boeking als concept, een extra optie voor het kortingstarief, een grote verrassing… en meer!
KennelCare blikt terug op 2021
Tip voor hondenscholen: De weekkalender
Dierenpension De Driehoek: “Ik ben echt tevreden over KennelCare. Wij hebben heel veel voordelen gekregen met dit systeem en het is makkelijk in gebruik.”
Tip voor trimsalons: De overzichtelijke agenda en het toevoegen van herhaalde afspraken
KennelCare updates november 2021 met een RSS feed waarmee dierenasielen dieren kunnen tonen op de website, herhaalde afspraken voor trimsalons en meer!
Klantcontact verbeteren? Zo doe je dat!
Tip voor dierenpensions: De planningskalender
Hondencentrum Bijndelsveld: “Mijn vaste klanten kunnen zelf een reservering plaatsen, ik merk dat ze dat heel erg fijn vinden.”
KennelCare updates oktober 2021 met een overzicht van integratie tools, het koppelen van documenten aan klanten of dieren en meer!
Hondenschool Jottem: ”Vroeger had ik een planbord, nu heb ik KennelCare. Dat werkt veel overzichtelijker voor mij”
Succesvolle dagen en enthousiaste reacties op de Dibevo Vakbeurs 2021
KennelCare updates september 2021 met herhaalde taken toevoegen aan je agenda, kennelkaarten voor dierenasielen en meer!
5 redenen waarom een digitale agenda je werk als dierprofessional makkelijker maakt
Puppy’s kunnen al vlak na hun geboorte communiceren met mensen
Kom kennis maken met KennelCare op de Dibevo vakbeurs!
5 tips om meer online verkeer naar je website te genereren
Dit waren de populairste kattenrassen van 2020!
KennelCare updates augustus 2021 met eenvoudig nieuwsbrieven versturen, kennelkaarten stijlen naar wens en meer!
Dierenpensions volgeboekt, de zomervakantie zorgt voor extreme drukte
Antibioticaresistente bacteriën ontdekt in hondenvoer
KennelCare updates juli 2021 met boekingen samenvoegen een nieuw vaccinatieoverzicht en meer!
Meer online reviews verzamelen doe je zo!
KennelCare updates juni 2021 met de lancering van Dierenasiel v1.0 en meer!
Hondenschool 101: ”Je moet het gewoon doen en het zelf ervaren. Gelukkig konden we ook goed bij KennelCare terecht voor vragen en hulp, dus uiteindelijk werd het alleen maar makkelijker”
Dit waren de populairste hondenrassen van 2020!
KennelCare updates mei 2021 met gecombineerde agenda’s en meer!
Hondenschool Goes: ”Ik ben gewoon super tevreden en dat vertel ik ook aan collega’s van andere hondenscholen!”
Dit waren de populairste kattennamen van 2020!
Hondenhotel de Tatelaarhoeve: ”Het is echt een verrijking dat ik nu gewoon de boekingen op meerdere computers bij kan houden”
KennelCare update april 2021 met: vernieuwde formulieren en velden, filters voor het boekingen overzicht en meer!
Dierenpension De Borgelinckshof: ”Ik kan niks bedenken wat ik mis in het systeem, ik heb KennelCare zelf juist ook aanbevolen aan andere dierenpensions”
6 handige Corona functies van KennelCare die je niet mag missen!
Dierenpension Olieke: ”Wij hadden het vrij snel onder de knie! Het is een kwestie van het durven doen”
KennelCare updates maart 2021 met: nieuwe vormgeving, lancering weekkalender, lancering grootboek en meer!
Is jouw bedrijf ‘mobiel vriendelijk’?
Dit waren de populairste hondennamen van 2020!
KennelCare updates februari 2021 met: Klant rechten, dier eigenschappen, In-en-uitchecken ongedaan maken, verplaatsen privélessen en meer!
Dagelijks nieuwe aanmeldingen voor de puppycursus? Zo houd je de planning overzichtelijk!
Januari 2021 update met: Lancering Dierenoppas product, eenvoudig lesdagen verschuiven, e-mails met bijlagen versturen, BTW grondslag en meer!
Ga zelf aan de slag en start gratis met KennelCare

Probeer KennelCare gratis 14 dagen op proef uit, ervaar het gemak en maak kennis met alle mogelijkheden van ons boekingssysteem.

KennelCare account aanmaken - 14 dagen gratis uitproberen

Nieuw, maar vertrouwd: Welkom aniday!

Wij zijn extra enthousiast om jou te laten weten dat we een nieuw hoofdstuk in ons avontuur zijn begonnen. Op woensdagavond 4 oktober, tijdens ons eigen ‘The Next Step’ klantevent in De Vasim in Nijmegen, hebben wij onze nieuwe naam onthuld: aniday.

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met ons cookiebeleid